Info over merrie gezocht (vader Brenno v.d veldstraat)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Info over merrie gezocht (vader Brenno v.d veldstraat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 16:19

Na jaren van aandringen en zeuren heb ik vandaag het paspoort van mijn favo shet op de zorgboerderij in mogen kijken *\o/* , goed we moesten de andere pony's hun echte namen weten en toen zag ik het juweeltje ook liggen 8-) .

Haar vader is Brenno v.d veldstraat , wat schrok ik ervan zeg haar grootouders zijn preferent :oo

Haar moeder is niet veel , Kirsten van lucky luke & jolly jumper , de vader van die pony is onbekend , en de moeder is geertje van lucky luke & jolly jumper. Daar stopt dan ook alles .

Haar volle naam is dan ook Nynke van lucky luke & jolly jumper , ze is vosbont geboren en nu schimmel , ze is 6-03-1998 geboren en dan is helemaal schokkend ik schatte haar zoveel ouder :')

Wie ow wie kan me op weg helpen met foto,s info of iets?

Dan heb ik nog een merrie , geen idee welke ouders maar Wimona v/v klaterbrink, kent iemand die stal naam? De merrie is zeer schokkend al 21 jaar...

shetlandfan

Re: Info over merrie gezocht (vader Brenno v.d veldstraat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:01

Die Wimona is die zeker weten 21 jaar??
In het stamboek staat namelijk een Wimona v.d. Klaterbrink geregistreerd alleen is die geboren 08-07-2005... Die is vosbont van kleur. Afstamming van die is volledig bekend overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:04

Hmm ja dat stond er en ja ze is vosbont :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:43

Iemand??

Afbeelding

Heb een foto gevonden , deze heet op Benno ipv Brenno denk typo heb de man al gemaild :P. Hij is klein 102 en mama is ook 102 en Nynke is 110 :')

Peer12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:58

In de database van het stamboek staat het zo;

Nynke v. Lucky luke & jolly jumper; vosbont, 6-3-1998
V. Brenno v.d. Veldstraat (vos, 102 cm, V. Kismet v. Bunswaard, M. Winda v.d. Veldstraat)
Hij heeft in totaal 192 geregistreerde nakomelingen.
M. Kirsten v. Lucky luck & jolly jumper (vosschimmelbont, 104 cm, afstamming onbekend)

Geertje zou dus geen familie zijn. Zij is zwartbont, 104 cm, geboren in 1992 en afstamming onbekend. Ze heeft wel 2 veulens, waarvan 1 van Brenno.
De enige Wimona in de database is idd van 8-7-2005 en vosbont. V. Nolan v.d. Hoge Zevend / M. Gesie v.d. Kapelblokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:33

Zie :
Afbeelding
Duidelijkere foto wordt hem niet , was een 1malige kans om erin te kijken..

Oh dat veranderd de zaak , ze is dus echt van 2005.. Dan is ze pas 8 :) , en Nyn heeft dus 191 Halfzusjes en broertjes minimaal ..

Wel is zij 1,10 echt raar dat de ouders zo 'klein' zijn .

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:22

Als er in een paspoort geschreven word (anders dan door een VA of stamboek) word hij ongeldig.

110 kan prima uit stamboek ouders. Gebeurd niet veel, maar ken ze wel groter met veulenboekpapier.