Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiannePuthzy schreef:k denk van wel, ikzelf ben 1.63 en pas op eeen shetlander van 1.15 zonder dat ik de grond raak (is breedgebouwde shet)

superwoman schreef:nee, 1.60 os echt te groot.
Eigenlijk weet je dit zelf al gezien je vraagstelling ("ongeveer 1 per per week niet al te intensief buitenritje ofzow").
Sommige mensen houden van paarden en sommige van paardrijden.
Ben je te groot en hou je van paarden, dan ga je er niet op.
LiannePuthzy schreef:superwoman schreef:nee, 1.60 os echt te groot.
Eigenlijk weet je dit zelf al gezien je vraagstelling ("ongeveer 1 per per week niet al te intensief buitenritje ofzow").
shetjes zijn sterk
als ze het niet fijn vinden laten ze het wel merken
RusselNuwell schreef:LiannePuthzy schreef:k denk van wel, ikzelf ben 1.63 en pas op eeen shetlander van 1.15 zonder dat ik de grond raak (is breedgebouwde shet)
Dus, zolang je de grond niet raakt is het goed? Beetje rare opmerking, dan pas ik met mijn 1.75 nog op een minishetlander als ik de beugels maar kort genoeg doe.
Ik vind je met 1.60 te groot voor een shetlander.
superwoman schreef:nee, 1.60 os echt te groot.
LiannePuthzy schreef:superwoman schreef:nee, 1.60 os echt te groot.
shetjes zijn sterk
catzkillz schreef:Hier is een linkje naar het centrale topic hierover, vond het niet meteen terug
[YRT] [CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24
plaatsen anders is t niet te beoordelen, het is ook een fototopic! kyraties schreef:superwoman schreef:nee, 1.60 os echt te groot.
Hier ben ik het idd helemaal mee eens!
Ik heb hem ook zeker niet gekocht om te rijden alleen leek het me leuk om gewoon eens een keertje rustig buitenritje ofzo te maken!
xx
LiannePuthzy schreef:shetjes zijn sterk
catzkillz schreef:LiannePuthzy schreef:shetjes zijn sterk
De typische cliché
Elk paard is sterk, maar ook elk paard heeft z'n limiet. Shetlanders zijn sterk als ze voor een span staan, omdat ze dan hun borst kunnen gebruiken. De rug blijft bij (elk paard) een zwakke plek..
Je kan het verschil zelf ook uittesten, neem maar eens wat gewicht in een rugzak ofzo op je rug en leg het dan in een kar en trek het voort.. groot verschil hoor..
Lasca_1987 schreef:catzkillz schreef:Hier is een linkje naar het centrale topic hierover, vond het niet meteen terug
[YRT] [CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24
Maar dan moet je wel een fotoplaatsen anders is t niet te beoordelen, het is ook een fototopic!