Beetje boos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitten84

Beetje boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 23:31

Ik kwam gister bij stal en zou Lady nog even een plukje hooi geven op haar kampje. De stalbaas stond er en een pensionklant, die ik nog niet ken. Zij had haar grote pony vast.
Zegt die dame dat ik de slager alvast kan bellen want Lady is vet genoeg -:(- . Komt de stalbaas aan met een opmerking over salami -O-

Die dame haar pony heeft ook een beste vetrol op zijn bips, maar dat ga ik ook niet zeggen. Alleen maar omdat Lady een shet is moet ze maar naar de slager? Grrr....

Hoe gaan jullie nou om met zulke k**opmerkingen?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:32

negeren, als je boos word is het alleen maar leuker. Je moet het negeren of een gevatte opmerking terug geven. Zoals: Zal ik die van jouw ook direct meenemen naar de slager want die heeft ook wat vetjes over.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:32

Misschien hebben ze wel een beetje gelijk? Een te dikke pony is echt gevaarlijk.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:33

Waarom heb je niet gezegd: "Zullen we ze dan samen brengen en de winst delen? 80-20? Die 80 voor jou natuurlijk, want ik ben wel eerlijk en die van jou heeft veel meer vet dan die van mij."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:34

Ik denk dat ze je op een speelse manier probeerden te vertellen dat je pony echt te dik is. Is net zo slecht voor ze als te mager...

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:35

Je kunt wel een flauwe opmerking terug maken, maar je kunt ook eens na gaan denken. Iemand zegt dat niet zo maar en ook al is het op een gemene manier, je kunt er alsnog iets mee doen.

MirMy

Re: Beetje boos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:37

Ik zou zeggen: Ook voor jou hebben ze gips....

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:38

Je kan iets terugzeggen van: Dankjewel dat je duidelijk maakt dat mij pony te dik is, maar dat mag volgende keer op een subtielere manier gebeuren ! :)

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 23:39

Ik ben helaas niet zo snel en Lady is niet te dik. Ik let daar heel goed op. Ze mist wat bespiering misschien, maar dik? Nee

basic_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:42

Hard om lachen het ene oor in en het andere weer uit.

Trek het je niet zo aan joh!
In de paardenwereld worden wel meer flauwe grapjes gemaakt.
En als je zelf vind dat je pony zo goed is en hij of zij er geen last van heeft dan is het goed toch?

Maar nogmaals alleen jij kan dat bepalen en als jij plezier hebt met je shet lekker van je af laten glijden.
Word het leven veel lichter van :j

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:45

"How people treat you is their karma, how you react is yours" ;)
Gewoon negeren, als zij die grappen grappig vinden, dan laat je ze toch doen ? Jij weet wel beter dat je pony niet te dik is ! :)

basic_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 23:51

Edit:heb even in je profiel gespiekt.

wat een leuke shet en ze lijkt me ook heel lief dus zeker nog een rede om het je niet aan te trekken.
Ps: zeg volgende keer maar gewoon dat het niet zoveel op brengt bij de slager en dat die van haar zeker het dubbele opbrengt wel met een dikke glimlach natuurlijk!!

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 00:01

Bedankt voor de snelle reacties mocht dit weer voorkomen.
Met mijn minishet kreeg ik vaak de reactie: wandelen met de hond, ook zo flauw, maar niet zo stekend.

Lady is inderdaad een schat van een pony. Soms wat shettig haha, maar stond vanavond lekker bij haar, hoofd tegen hoofd. Echt genieten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:05

Ach meid, laten we het er maar op houden dat sommige mensen heeeeeel blij moeten zijn dat mensenvlees nog niet algemeen aanvaard is ;)

forest11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 12:15

Agossie schreef:
Waarom heb je niet gezegd: "Zullen we ze dan samen brengen en de winst delen? 80-20? Die 80 voor jou natuurlijk, want ik ben wel eerlijk en die van jou heeft veel meer vet dan die van mij."

hahaha die is leuk!!! :D

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:30

Ik hoor dit ook wel eens. Gewoon het spelletje meespelen. Dat vinden mensen prachtig, dat verwachten ze niet.
Bijvoorbeeld als ze vragen of je hem aan de slager verkoopt, ja zeggen en vertellen dat hij dit weekend nog gehaald wordt. Dan lachen en verder gaan met waar je mee bezig was.

Niet te veel op je teentjes laten trappen ;)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:07

Toen ik dit las dacht ik op zn minst dat een meisje van 12 dit gepost had. Maar je bent 29.

Sorry maar als je je druk maakt om dit soort opmerkingen...? Hahaha

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:12

Ronnie25 schreef:
Toen ik dit las dacht ik op zn minst dat een meisje van 12 dit gepost had. Maar je bent 29.

d8 ik ook :')

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:07

Ronnie25 schreef:

Hier nog één met dezelfde gedachtes......

TS:
Als die van mij eens heel vervelend zijn, roep ik gerust dat als ze nú niet luisteren, ze dan morgen in de gehaktmolen gaan, of dat ik ze eigenhandig tot biefstuk draai.
Whoooeh..... zielig hé :D Bijnamen als bal-gehakt, vetklep, dikkop, lelijkerd, k*tbok en pismerrie gebruik ik ook nog wel eens. Wat hebben mijn dieren het toch zwaar bij mij :(:)

En als het gaat om die vos-shet in je profiel....... het zijn onduidelijke foto's, maar gezien nek en manenkam heeft ze idd wel wat (teveel) vetjes ja.

Ik zou zeggen: komop; stel je niet zo aan! Je bent 29, als je je zo aangevallen voelt en je er zo druk/boos om kan maken dat iemand zoiets zegt (over 'maar' een dier), dan vrees ik dat je het nog heel moeilijk gaat krijgen in je leven........ :=

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:19

Het heeft ook echt zin om hier 'gevatte comebacks' te bedenken. Zulke opmerkingen worden overal gemaakt, boeiend wat een ander over jouw paard te zeggen heeft.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:02

Als ponylief echt te dik is had je een heel gemeende opmerking terug mogen maken, zoals:
Als je vind dat dit beessie te bol is, kijk naar je eigen paardje (of naar jezelf, zo paardje, zo baasje is het af en toe.)
en als het een grappie was: negeren. of zoiets terug zeggen als: ja, inderdaad, ik ben het met je eens, zullen we jou paardje morgen even naar de slager brengen?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:46

JoyCiej007 schreef:
Ronnie25 schreef:

Hier nog één met dezelfde gedachtes......

TS:
Als die van mij eens heel vervelend zijn, roep ik gerust dat als ze nú niet luisteren, ze dan morgen in de gehaktmolen gaan, of dat ik ze eigenhandig tot biefstuk draai.
Whoooeh..... zielig hé :D Bijnamen als bal-gehakt, vetklep, dikkop, lelijkerd, k*tbok en pismerrie gebruik ik ook nog wel eens. Wat hebben mijn dieren het toch zwaar bij mij :(:)

En als het gaat om die vos-shet in je profiel....... het zijn onduidelijke foto's, maar gezien nek en manenkam heeft ze idd wel wat (teveel) vetjes ja.

Ik zou zeggen: komop; stel je niet zo aan! Je bent 29, als je je zo aangevallen voelt en je er zo druk/boos om kan maken dat iemand zoiets zegt (over 'maar' een dier), dan vrees ik dat je het nog heel moeilijk gaat krijgen in je leven........ :=

En ik maar denken dat ik de enigste was die ze soms zo uitmaakte :P Hoevaak ik al wel niet heb geroepen en zowat gejankt heb met jonge hengsten die niks kennen of het soms gewoon vertikken iets te doen en dan geschreeuwd dat ik ze voor niks naar de frikandellen toe breng :P

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:48

ach het is maar een grapje hoor :=

ik zie net dat je 29 bent kom op joh ,

ik dacht dat ts 14 was oid .....
Laatst bijgewerkt door little_birdy op 01-07-13 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

hennienke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:50

ik zou ze gewoon negeren

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:51

Ik had gezegd: Die van jou brengt meer op bij de slacht!