Ik heb hem ook ingevuld, maar ik denk wel dat als je eraan begint wel echt exclusief moet gaan worden aangezien je nu ook the mini horse shop hebt welke echt alles voor mini's en shetlanders heeft. En dan niet te vergeten de andere webshopjes.
heb hem ook ingevuld, maar moet zeggen dat ik op dit moment alles haal/bestel bij de minihorseshop en daar erg goed kan slagen, zou dus geen behoefte hebben aan nog zo'n shop
Ik heb het ook ingevuld. Weet je wat ik wel mis, naast het feit dat er al wat webshops bestaan staat er nooit een kraam op evenementen speciaal voor de kleintjes.
probabeest
Geplaatst: 04-06-13 23:48
ik heb de minihorseshop al meerdere malen gezien hoor op keuringen en shows maar miischien ga jij naar andere evenementen
Drunten1999
Geplaatst: 05-06-13 13:47
probabeest schreef:
ik heb de minihorseshop al meerdere malen gezien hoor op keuringen en shows maar miischien ga jij naar andere evenementen
Ik ben idd nog nooit op shows of keuringen geweest maar ik doel op bv Horse Event, Paard & Koets.
Shetlandhoek, minihorseshop, moonlightfarm en ponypret zijn stuk voor stuk allemaal erg leuke winkels speciaal voor de kleine paardjes. Ik haal daar alles voor de minipony's en kom de minihorseshop, moonlightfarm en shetlanderhoek regelmatig tegen op evenementen voor de kleine paardjes en ponys maar ook op paard en koets, equitana en grotere concoursen/keuringen etc.