Op naam zetten hoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mindypony

Op naam zetten hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 18:55

Hoe zet ik mijn nieuwe pony op mijn naam? hij staat ingeschreven bij het nsps en heeft een bewijs van inschrijving,hoe gaat dit? ik kom er geen wijs uit op de site. :(:)

Nicole288

Re: Op naam zetten hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 00:57

F-AM -> SMP

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:14

Mindypony schreef:
Hoe zet ik mijn nieuwe pony op mijn naam? hij staat ingeschreven bij het nsps en heeft een bewijs van inschrijving,hoe gaat dit? ik kom er geen wijs uit op de site. :(:)

www.nsps.nl - Stamboek - Eigendomsmutaties

Als u een pony heeft gekocht met een paspoort dat door het NSPS is uitgegeven dan kan het NSPS ervoor zorgen dat de pony op uw naam wordt overgeschreven. Als er achter in het paspoort een Bewijs van Inschrijving zit, is het voldoende alleen dat papier op te sturen naar het stamboekkantoor. Vermeld bij het verzenden uw naam en adresgegevens en de mededeling dat u de pony graag op uw naam wilt laten overschrijven. Als er geen Bewijs van Inschrijving aanwezig is, dient u het gehele paspoort op te sturen. Er zitten kosten verbonden aan het overschrijven van een pony, deze tarieven vindt u in de tarievenlijst.

Zo moeilijk is het toch niet om even te zoeken? :)

Mindypony

Re: Op naam zetten hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 08:01

oke hartelijk dank!! : )