Ik heb mijn zinnen weer eens op iets gezet ( denk dat ze hier thuis stil aan gek van me worden).
Nu dat de veulenperiode weer stilaan begonnen is ben ik eens aan het rondkijken en vol spanning aan het afwachten.
Ik zou graag een stamboekmerrie'tje aanschaffen, liefst een veulen van dit jaar of misschien een'tje van vorig jaar.
Wel dus liefst zo jong mogelijk! Zou ze graag zelf zien opgroeien.. En liefst uiteraard een leuk kleur'tje erbij !
Ik heb hier al een zwarte Nsps merrie lopen, dus wat kleur mag er zeker bij
Als jullie mij kunnen verder helpen, nu of binnenkort, dan zou dit natuurlijk heel fijn zijn !
Goed, nu iets anders natuurlijk. Ik wil graag verder met stamboekkeuringen, daarom dat ik dus een stamboekmerrie'tje zoek.
Maar nu was mijn vraag of Shetlanders ook in meerdere stamboeken kunnen ingeschreven zijn?
Aangezien ik uit Belgie kom, dus als de pony uit Nederland komt, moet deze natuurlijk overgezet worden, maar als deze Belgisch ingeschreven staat, kan deze dan ook Nsps ingeschreven blijven? Of is het enkel mogelijk van in 1 stamboek te staan?
Omdat er in Belgie niet zo veel rond Shetlanders georganiseerd wordt en ik misschien ook geregeld eens naar Nederland met haar wil komen op keuring ed.
Misschien is het een domme vraag, heb daar geen idee van, maar ik hoor het wel ! Alvast bedankt.