Wat leuk dat je er een topic over hebt gemaakt. Ik ben dit jaar voor het eerst aanwezig met 2 merrie 1 NMPRS en 1 AMHA ik zal dan ook beide dagen deelnemen
Eponastable
Geplaatst: 12-03-13 14:52
Wij (Groomy & STP) zijn zeker aanwezig minimum 7 paarden om te beginnen!
Ik kom met 4 paardjes! Allemaal juniors dus allemaal op zaterdag! En om zondag toch iets te doen te hebben, ook nog 2 in de liberty en eentje in de kleuren!
Ik ga ook eventjes kijken of wij meekomen. het is voor ons maar 38km maar heb nog nooit aan zo'n show meegedaan en moet dus even kijken wat het allemaal inhoud..
Kaisa
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-13 09:12
Juist de Spring Fling is een mooie show om mee te doen en te leren hoe het allemaal gaat tijdens een AMHA approved show .
Eponastable
Geplaatst: 13-03-13 10:21
rose68 schreef:
Ik ben er hoor, ook al heb ik veel merries uitgerekend dan.
Het verblijf voor de paardjes en ons zelf heb ik geregeld, zal deze week eens beginnen te puzzelen waar we aan mee gaan doen .
Hoop voor degene met merries die dan uitgerekend zijn dat ze wat aardiger zijn dan mijn merrie vorig jaar, baal bijna nog steeds dat ik toen de show moest missen .
melanie_h
Geplaatst: 13-03-13 15:04
Wij komen ook beide dagen met 2 paardjes waarschijnlijk.
Eigenlijk weet ik al wel voor wat, maar dan moet ik de papieren nog inscannen en opsturen. Op zich geen probleem, maar door het koude weer is Mitchell nog steeds geen ruin en dat moet tegen dan wel zo zijn