Indoor Shetland Wedstrijddag 23 maart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marive

Indoor Shetland Wedstrijddag 23 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 12:43

:wave:

Zijn er nog meer bokkers die 23 maart naar de Indoor Shetland Wedstrijddag in Maren-Kessel gaan? :D

Er zijn rubrieken onder het zadel, aan de lange teugel, aangespannen en aan de hand. Om mee te doen hoef je geen stamboekpony te hebben, maar de pony moet wel aan de kenmerken van een shetlander voldoen. Opgeven kan nog steeds: http://www.nsps.nl/ACTIVITEITEN/AgendaenEvenementenkalender/tabid/121/language/nl-NL/Default.aspx hier onder 23 maart staat meer informatie.

Zelf doe ik waarschijnlijk met 2 schimmels mee aan de lange teugel, aangespannen en aan de hand. Heb er weer zin in, het is altijd erg gezellig :D

Ik ben benieuwd!

MiniLoe

Re: Indoor Shetland Wedstrijddag 23 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:19

Ben vorige keer geweest en het was geweldig.
Ik ben dit keer helaas niet van de partij, wellicht in oktober weer

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:09

Ik zal heel graag gaan maar mijn vader heeft dan een hardloopwedstrijd dus heb geen vervoer :( op welke datum is het in oktober? Dan zet ik het in de agenda! :D

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 00:27

Jammer! De datum in oktober is nog niet bekend, meestal is het zo'n beetje tegen het einde van de maand.
Wat wel ook leuk is, is de wedstrijddag in Heteren op 22 juni. Beetje hetzelfde idee, maar dan outdoor :)

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:33

Ooh leuk! :D
Ik heb het in de agenda gezet hoor! :)) Mijn shetlander heeft alleen geen officieel paspoort, geld het in heteren dan ook dat de pony alleen aan de uiterlijke kenmerken moet voldoen of weet je dat niet?

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:30

Heteren ga ik ook proberen van de partij te zijn

Edel_wijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:40

Ik ben erbij!
Was wel een beetje vreemd, Nora is geen stamboekpony en aangezien ik 2 uur onderweg ben, heb ik even een foto opgestuurd (je weet maar nooit). Duurde vrij lang voor er reactie op kwam, toen een reactie dat de foto doorgestuurd was naar het hoofd van de commissie en toen een heel kort mailtje dat ik voor deze keer nog wel mee mocht doen :?
Heb het later nog aan diverse mensen gevraagd, maar die vinden Noor toch wel rastypisch. Misschien een verkeerde foto opgestuurd dan...
Maar dat mag de pret niet drukken, ik kom sowieso een keer langeteugelen, klasse M2. Heb me ook ingeschreven voor agility en springen (beiden aan de hand), maar dat moet ik nog even bekijken met Noor, die werkt niet zo mee, hard trainen dus nog!

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 16:51

Heteren hoeven ze volgens mij ook geen stamboekpapieren voor te hebben nee (wel paspoort!), maar anders tegen die tijd gewoon even een mailtje sturen naar de organisatie.

Leuk dat je komt Edelweis! Idd wel een beetje apart van dat mailtje, maargoed als ze gewoon rastypisch is zien ze dat dan wel en mag je voortaan vast gewoon meedoen :) Ennee bij agility en springen zal je vast niet de enige zijn als het niet helemaal soepel gaat (bij mij ook niet :+ ), geeft niks! :P

Wij hebben ondertussen ook even definitief opgegeven, gaan met 3 pony's. Tis weer een heel lijstje, zelf doe ik mee aan Mennen klasse B, Vaardigheid, LT licht, LT zwaar2, 2x agility en springen ad hand.

Edel_wijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:52

Helaas was het vorige week nog pure paniek met springen. Maar de chiropractor is geweest en hopelijk hebben we de oorzaak gevonden. We gaan nu dus nog even volle bak in training (wij allebei, haha).

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 00:42

Lijkt mij erg leuk om mee te doen, alleen is 1 van mijn pony's een beetje groter uit gevallen 1.12.

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 12:49

Edelweis1984 schreef:
Helaas was het vorige week nog pure paniek met springen. Maar de chiropractor is geweest en hopelijk hebben we de oorzaak gevonden. We gaan nu dus nog even volle bak in training (wij allebei, haha).
Haha ja, ik denk dat ikzelf ook iets meer in training moet dan mn pony's, zeker als het om springen gaat :P

L_Rivaldo, 1.12 hoeft niet direct een probleem te zijn (er zijn wel vaker grote pony's die meedoen), maar hij moet dan wel een beetje in shetverhouding zijn zegmaar :)

Edel_wijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:58

Nou, na die behandeling van de chiropractor heb ik een hele andere pony gekregen, ik mis m'n lieve brave rustige shetje :\ Heb nu een pony die aan haar tweede jeugd is begonnen :')
Bereid je dus maar voor, we gaan als een speer met dat springen! *\o/*

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 12:10

Haha ohjee dat klinkt gevaarlijk :') Ik heb niet echt geoefend met springen, pony doet het toch wel maar de rem is vaak moeilijk te vinden :+ En volgens mij zag ik dat dit keer het springen ad hand ook in de grote bak is, dan ben ik halverwege al uitgeput :')

Het is wel fijn gepland trouwens, moet om 9 uur al lange teugelen, 10 uur menproef en iets voor 11 uur nog een keer lange teugel. Hoef dus een keer niet te rennen en vliegen om overal op tijd te zijn :)

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:13

even een domme vraag misschien hoor, maar op de website staat ook PK Zeeland/Drenthe e.d.
wat zijn die PK's?
Ponykeuringen?

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:17

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:22

Wij zijn ook weer van de partij!

Ik doe zelf mee met een vosje. Lange teugel M2 & springen aan de hand & agility aan de hand.

Edel_wijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:28

AH_scim schreef:

Ik doe zelf mee met een vosje. Lange teugel M2 & springen aan de hand & agility aan de hand.

Hey, volgens mij ben jij dan mijn concurrent :P Ik heb me ook ingeschreven voor lange teugel M2 (Lisanne Joosse met Nora) ;)

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:15

Dat denk ik wel ja, wij doen maar met 2 personen M2 dus het kan niet anders :D
Ik ben Annika Halfwerk met Cleo

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 16:06

AH_scim schreef:

Leuk dat jullie ook weer komen!

@lideli, PK is inderdaad premiekeuring :)

Ik heb er weer zin in! :D Spullen staan al grotendeels klaar en ga zo een poging doen om de schimmels schoon te krijgen zonder heel veel meer dan de staarten te wassen.. Wordt nog vrij lastig ben ik bang, maargoed :+