Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chanellhoii schreef:Weeet niet of je geld moet betalen voor scan enzo? Heb daar geen geld voor.
Of ze bij een hengst heeft gestaan weet ik niet.
Ze is vroeger mishandeld, dat merkte je aan alles.
Maar bedankt voor de reacties,
Anders moet ik maar afwachten,
als er over een paar maanden niks is, weet ik het..
Waarom wel een dier houden, maar er absoluut geen geld voor hebben? Kijk dat je geen geld hebt voor een operatie van enkele duizenden euro's, oké.........
o0melis0o schreef:Sorry , maar als je geen geld voor een DA hebt om een scan te laten maken, waarom heb je dan een pony ?!?!
Dat je geen voorraad hebt voor een dure operatie of wat dan ook, OK.
Maar als je nog geen geld hebt voor de Da even te laten komen een scan te laten maken... Nou, dan hoop ik dat je pony nooit iets krijg, aangezien de kans dan heel groot is dat je het niet kunt betalen
Chanellhoii schreef:Heb 2 paarden, ik ben 12 jaar. Het geld houden we apart voor als ze echt ziek zijn. Mn shet was 2 keer in 3 maanden ziek. als er iets anders is, halen we natuurlijk de veearts erbij
Chanellhoii schreef:Heb 2 paarden, ik ben 12 jaar. Het geld houden we apart voor als ze echt ziek zijn. Mn shet was 2 keer in 3 maanden ziek. als er iets anders is, halen we natuurlijk de veearts erbij
Ik zou het eens overleggen met je ouders, dit is een ernstige zaak. Stel ze is drachtig maar ze krijgt problemen bij de bevalling of het veulen ligt niet goed, wat dan?