Ik riep heel hard nee dat kan niet. Jawel volgens hun was het echt die van ons. Hun hadden hem
wel weer bij hun in een weitje gezet. Snel gaan kijken, Ja hoor dat was die kleine dondersteen van ons.
Over het heras hek van 1.8 m!! geklommen en via een omweg over straat weer terug gebracht naar de wei.
Volgende dag ( het was onder tussen te donker om het te zien ) gekeken waar hij der uit kon zijn gegaan.
Kwam ik tot de conclusie eigenlijk nergens....
Poorten waren allemaal dicht en de buitenste poort zelfs op slot. Via voorste hek over de straat kon ook niet want hun
hebben ook een poort die dicht zit.
Het enige kon zijn onder het heras hekwerk door gekropen waar ik met de grootste moeite 30 cm van de grond af kreeg, verder
ook geen haren aan het hek te vinden wat dan op zijn minst te zien zou moeten zijn.
Niet meer daar los gelaten en zijn ze naar de wei der naast gegaan waar wat mee beschutting is. Weken goed gegaan.
Moet voor 1 x de vrouw die bij ons gestald staat ze binnen zetten, stond alles in een andere wei en de draad gesloopt.
Heeft waarschijnlijk iemand van mijn fam. de stroom een tijdje geleden al van de wei afgezet.
Draden weer terug geknoopt en gehangen. STROOM der op. Volgende dag stond onze dondersteen weer in de andere wei. Draden weer overal los.
Draden weeeeer terug. Kom ik vanmorgen achter, alles hing nog netjes op zijn plaats en meneer stond weer in de andere wei.
Ik heb hem al 5 jaar en hij is nog nooit uitgebroken ( ja 1x omdat hij exzeem had ergens tegen de draad geschuurd en der onderdoor geschoten )
T is dat ik weet dat er niemand bij ons achter kan komen om dit te doen zonder dat de honden te keer gaan maar zou bijna in spoken gaan geloven.
En dit is onze uitbreker Rusty ( incl zomercoupe en hannibal costum( is ook al gesloopt ))

Dit is trouwens het hekwerk waar ze nu staan.