Enkele regels:
- Maximaal 2 zichtbare foto's (de rest in links)
- Hou het alsjeblieft on-topic.
- Reageren op elkaars foto mag, mits de foto's die gequote worden in link worden gezet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
Borisje schreef:Leren zitten begin je niet zomaar mee, daar moet je eerst de hele basis vrijheidsdressuur voor achter de rug hebben en het liggen. Want vanuit het liggen leer je het steigeren.
Kun je je titel nog aanpassen? Dan kun je er even [FOTO] voor zetten
[ Afbeelding ]
Boris
[ Afbeelding ]
En Johnny
!

Titineee schreef:Een vriendinnetje met haar verzorgshetlander, ik heb de foto's gemaakt!
Als hij nat is, gaat hij lekker rollen, en vervolgens staat hij niet op maar blijft hij nog even lekker zitten om zijn kont eens even te schuren
En ja, als je hem dan even komt kroelen wil hij nog wel langen blijven zitten![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Titineee schreef:Een vriendinnetje met haar verzorgshetlander, ik heb de foto's gemaakt!
Als hij nat is, gaat hij lekker rollen, en vervolgens staat hij niet op maar blijft hij nog even lekker zitten om zijn kont eens even te schuren
En ja, als je hem dan even komt kroelen wil hij nog wel langen blijven zitten![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sjors schreef:Titineee schreef:Een vriendinnetje met haar verzorgshetlander, ik heb de foto's gemaakt!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik schrik hier gewoon van, jeetje wat is die dik