Ik zou hem graag gaan bezichtigen voor 2013 en hoop uiteraard dat hij dus ter dekking staat dan. De laatste update die ik on-line kan vinden is het volgende:
Citaat:4-3-2012: De driejarige 1e premie kleine maat hengst Cassis van Stal Polderzicht van J. Diepeveen te Ede is verkocht aan H. Rootveld te Winterswijk. De bruinbonte Cassis is een zoon van de 1e premie mini hengst Vanity van de Buxushof uit de kroon preferente kleine maat vosmerrie Lotte van Stal Polderzicht. Op Stal ’t Gussinklo te Winterswijk krijgt Cassis een twintigtal merries (waarvan negen met een 1e premie) te dekken, waaronder achttien bonten. Zeventien van die merries zitten in de minimaat en daaronder bevinden zich diverse dochters en kleindochters van de vosbonte kleine maat 1e premie hengst Otto van Vaders Erve, die ook op Stal ’t Gussinklo staat.
bron: http://www.spf-ijsselstreek.nl/Hengstennieuws.php
Zoeken op naam en stalnaam kom ik helaas niet mee verder. Wie weet meer?
Bedankt voor je PB!
Maar Dhr. Rootveld gaat met zijn pony's naar de premiekeuring in Varsseveld (IJsselstreek) Hij is voorzitter geweest van het NSPS volgens mij. Wellicht kun je een mail sturen naar secretaris / jury Dhr. Arnold Dijkstra. Hij kan je vast wel een telefoonnummer geven.