maar 2 van mijn paardjes zijn verdwenen, ze liepen bij mijn ouders in de straat bij een vrouw achter het huis in westerhaar.
het blijkt dat ze af en toe de wei uit konden en bij de mais wij hebben de mais al ik weet niet hoe vaak doorgelopen en de hele omgeving bekeken en er is alleen langs het weiland waar ze liepn en dan de eerste 3 reien waar enkele hoefsporen staan en wat mest maar verder niets ze gingen zelf weer terug het land in
er is ook nergens te zijn aan sporen dat ze dat mais land uit zijn gekomen en dat is de enige weg waar ze alleen weg zouden kunnen de rest zit allemaal in het gaas het lijkt er dus inmiddels sterk op dat ze gestolen zijn en dit moet dan op zaterdag avond de 29 september zijn of in die nacht wel had die mevrouw tegen 19.00 de 29 een auto gehoord maar ze dacht dat ik het was.
politie en dieren ambulance zijn al ingelicht.
mijn vraag is dus nu of iemand een paardje aangboden heeft gekregen of het de komende tijd in de gaten wil houden.
hier even wat gegevens van de paardjes:
het gaat om 2 amerikaanse minipaardjes
hengstjes van 2 jaar , 1 is zwartbont en de ander is vosbont de zwartbonte is zo'n 77 cm en de vosbonte is zo'n 85 cm

op deze foto gaat het dus om het achterste paardje ,een betere foto wil nu niet lukken om die hierop te krijgen
ik hoop zo dat iemand wat gehoord of gezien heeft ik wil ze ontzettend graag weer terug hebben
alvast bedankt voor het lezen van dit bericht