Ik zie net een gevraagd advertentie: grote maats pony, goed onder het zadel, kinderpony, graag ook voor de wagen, maar mag max 150 euro kosten

Waarom wil men niet betalen voor een pony?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ffortuna schreef:Joh, ponies zijn toch gewoon gebruiksvoorwerpen. Hup, je trekt zo´n ding uit de wei, pleurt er een kind op en hij moet gewoon lopen. Klaar. Doet ie het niet moet ie wel braaf zijn als het kind in de bek zaagt en schopt. Waarom zou je daar geld voor moeten betalen? Die dingen, dat zijn toch automaten?
![]()
Erg genoeg, op de boerderij waar mijn pony staat denken mensen echt zo over paarden. Er worden Shetlanders verhuurd dus er rennen in het weekend regelmatig mensen (met kinderen) over het erf die gewoon niet snappen dat een paard een dier is. Voorbeeldje: dit weekend rende een jochie van ongeveer 4 jaar al gillend over het erf, kijkt niet uit en botst tegen de achterbenen van mijn 2,5 jarige. Nou, dan mag ´ie blij zijn dat ik een Paint heb die nu al nergens van op kijkt en geen hittepetitterige KWPN-er maar anders had ´ie dus een dikke mep gehad. En als je de ouders erop aanspreekt (wat ik heb gedaan) zijn ze nog beledigd ook... want die pony´s dat zijn toch automaten? Hoorde ze bij het weglopen zeggen dat ze ook gaan kijken voor een pony voor de kids... dat soort mensen zetten nou bovenstaande advertenties!
.
.