Het mogen dingen zijn die bestaan of nog moeten gemaakt in shetlandermaat .
En Ankie dekjes in shetlandermaat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karla_1999 schreef:ik zou zo graag een setje paars/roze peesjes willen hebben, ik kan ze nergens vinden en als ik er een vind zijn ze vaak heel duur
hij vindt het prachtig 
Dan kunnen ze samen voor de kar misschien O.o zou ook awesome zijn. Maar goed eerst Cupido ^^
nou ja die dekjes waren toch wel mooi*zwijmel zwijmel
* en eurostar dekjes? en anky pads? en dekens van HVpolo? waarom zijn die er niet?
of een dressuurzadel van passier
als die er nu toch een keer waren
Gytrash24 schreef:Op het moment op zoek naar een schofstuk. Het karretje ( 2 zit sulky) is al onderweg mijn lieve vader heeft gezegt dat hij dat voor mij zal regelen. Echt zo gaaf.
En dan wordt het trainen trainen trainen tot Cupido klaar voor de kar is. Hij doet het al zo goed zelfs zonder het missende schofstukhij vindt het prachtig
uhm... dan tja als ik et geld er voor heb zou ik nog
een mexicaans hoofdstel, rio rood dekje met gevlochten randje, een wit dekje en misschien later een 4 zit kar voor Cupido dat of een grotere kar als Cupido wel een maatje krijgDan kunnen ze samen voor de kar misschien O.o zou ook awesome zijn. Maar goed eerst Cupido ^^

haha.
Jelleee schreef:Ik wil al heel lang een bruin leren halster met een klipje aan de zijkant (kaak), maat mini shetland, helaas nog nergens gevonden. Wel zonder klipje bij de kaak, maar dat zoek ik niet.
:S maar dat is vaak bij veulenhalstertjes. en anders wordt dat klipje vaak te groot!