Wel een leuk beestje om te zien. Hij had hem gestald bij een vriend die koeien heeft. Maar daar brak hij steeds uit het zelf gemaakte stalletje. Toen wilde hij hem niet meer en is er mee naar een slachter gereden
de slachter kon er uiteraard niks mee en toen heeft de jongen het paardje aan het eerste de beste meisje gegeven die zei 'oh wat een lief paardje' vervolgens kwamen de ouders klagen dat ze dit beetsje natuurlijk niet wilde. Waarop de jongen heeft gezegd ja gegeven is gegeven. Hij staat nu bij mij in de buurt in een apart afgezet stukje wei bij iemand in de wei.Nu zat ik uiteraard te mopperen tegen hem waar hij mee bezig is hij zei ik hoef hem gewoon niet meer. Waarop ik zei mag ik iemand Zoeken die hem wil?
Ja zei hij als hij maar weg is. Dus bij deze wie wil dit hengstje hebben. Hij is wel op tijd ontwormt. Verder zitten er geen papieren etc bij en is niet gechipt. Ik kan er ook niks mee ik heb merries lopen. Je mag hem zo mee nemen je kunt me ook ff een pb'tje sturen mocht je een oplossing weten of iemand kennen die er iets mee kan etc.
Graag geen reacties op die jongen want ik kan daar niks mee. Ik probeer gewoon het beestje te helpen.
.
.