Serieuze shetlandponyliefhebbers opgelet!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur1977

Serieuze shetlandponyliefhebbers opgelet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 21:12

Zo'n 12 jaar geleden zijn wij begonnen met fokken van shetlandpony's. Inmiddels is onze fokkerij redelijk uitgegroeid en alles ging super. Het was ons leven. Maar vorig jaar zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan en moeten we helaas stoppen met de fokkerij en alle pony's moeten weg. Ik vind het heel belangrijk dat onze pony's goed terecht komen, het liefst bij iemand die ook met ze naar de keuring gaat. Ik dacht, misschien kan ik via deze weg iemand die met de ponyfokkerij wil beginnen aan een aantal leuke pony's helpen. Iemand die er heel blij mee zou zijn zeg maar en die er serieus mee bezig gaat en ze een goed tehuis wil bieden.
Dus... ben je actief bezig met de fokkerij of wil je hier mee beginnen, neem dan even contact met mij op. Misschien kunnen we elkaar wel helpen. De pony's moeten gewoon weg dus de prijs is niet belangrijk en hier komen we altijd over uit. We hebben ook drie goedgekeurde hengsten die nu niets staan te doen en dat is gewoon superzonde.

Dit is onze site, maar deze is niet meer up to date: http://staldemolenstraat.webklik.nl

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

balance
Moderator Over Paarden

Re: Serieuze shetlandponyliefhebbers opgelet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 23:00

Dit topic hoort op de boktmarkt thuis want het is een advertentie. Je mag het daar dus opnieuw openen.
Hier een slotje ;).