Ik heb onlangs een mini gekocht , via via kwam ze bij mij terecht ! Voor de zoveelste keer verhandeld en verplaatst die week ! Het is pvd geen auto , maar goed . Ze staat nu bij ons in de weide , vroeg naar het paspoort en ze keken me een partij raar aan . Dacht ach , weet je ... Als eerste is het nu zaak dat dat verhandelen gedaan is . Chippen laat ik van de week wel doen , ze zag eruit als een 2 jarige . De chipper is geweest , maar warempel . Mijn meisje heeft een chip is een NMPS en hoort in bezit te zijn van vol papier en een paspoort . Nu heeft ze dat niet , maar ben er wel achter wat haar naam is en wie haar ouders zijn . wellicht kan iemand hier mij vertellen waar ze geboren is adh van naam en ouders en kan ik zo haar papier en paspoort nog bemachtigen . Haar naam is Annelie vd langerijp , vader Goofy vd Langerijp ( NAS panterbont hengstje ) Moeder is Romy vd Langerijp . MIjn merrietje is vos bont , en lijkt wat stekelharig te zijn op de rug en haar bil rechts achter . Ze is geboren op 10 mei 2009 .
Dank , dat had ik gevonden . Zelfs een waar de hoogte wel bij stond . Nmps heb ik gemaild , adh van chipnummer zij kwamen met info die ik genoemd heb . Hoop haar paspoort te achterhalen , duplicaat aanvragen is niet grappig wb kosten
Hoop het ook , hoop te kunnen achterhalen waar ze geweest is . Ivm papier en paspoort . Heb haar weg via een handelaar in belgie en die kocht haar een uur daarvoor van een andere handelaar ook een belg