Cheveyo en Wannie ,The AMHA Boy's in Zeeland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklestar

Cheveyo en Wannie ,The AMHA Boy's in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 16:18

Eindelijk, eindelijk, na lang en ongeduldig wachten zijn onze jongens gearriveerd *\o/* .

SKS Wynns Legacy Cheveyo Ate bij velen hier op bokt bekend van o.a. zijn topic [KS-ITP] Even voorstellen:ik ben Cheveyo en 45 cm klein en zijn nieuwe vriendje OFM's Backstreet boy's The One oftewel Wannie zijn op Zeeuwse bodem geland :D .

Cheveyo had ons hartje al gestolen toen hij nog maar net geboren was , wat een prachtig mannetje was dat <3 .
Helaas waren wij toen nog niet toe aan een hengst en dachten dat Cheveyo wel snel verkocht zou zijn.
Gelukkig was Sandra erg kritisch naar wie zij hem wilde verkopen en zo kwam het dat Cheveyo , nu een jaar oud ,toch naar Zeeland gekomen is.

Sandra's vader , naar wie Cheveyo vernoemd is en die er helaas niet meer is, had het voorspelt.........Cheveyo gaat later naar Zeeland.
Heel bijzonder.........en voor ons echt een kippenvelmomentje toen wij dit hoorde. ( pas nadat we besloten hadden om Cheveyo te kopen ......)

En of het zo moest zijn........De fokster van onze 2 amha dametjes belde ons of wij interesse hadden in Wannie......
Wannie was in oktober verkocht maar had het achteraf gezien niet zo getroffen bij de nieuwe eigenaren :(:)
Toen Gerda hoorde dat Wannie op stel en sprong weg moest heeft zij hem meteen opgehaald en schrok er van hoe hij er uit zag ;( .
Het arme kereltje is behoorlijk mager en heeft een vacht zo dik als een schaap...... :(:)

We hebben er niet lang over na hoeven denken, we wilden toch al een maatje voor Cheveyo zodat hij niet alleen zou staan .
En zo kon het gebeuren dat er vorige week 2 auto's met 2 grote trailers :') het erf op reden om onze jongens te brengen :):)
Wannie stapte er zo uit.......Cheveyo moest even nadenken of hij wel op Zeeuws grondgebied wilde staan _O- .

Maar uiteindelijk stond duo penotti lekker in een grote stal en kon het spelen beginnen , en gespeeld hebben ze .....urenlang.
Wat zijn die 2 blij met elkaar :j :D .
Ze zijn heel de dag aan het modderworstelen := en hebben de grootste pret met de waterplassen :') .
Wannie krijgt nu meerdere keren per dag wat extra voer om lekker bij te komen en Cheveyo is gewoon van zichzelf al hollands glorie :')

http://s1219.photobucket.com/albums/dd4 ... CF0145.jpg
http://s1219.photobucket.com/albums/dd4 ... CF0171.jpg
http://s1219.photobucket.com/albums/dd4 ... CF0173.jpg

Ze zijn zo blij met elkaar he, en wij met hun ;).

_Angelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 16:31

Jaaaaaaa, het topic is er *\o/*
Dikke mik die 2 AMHA-boys!! Dat je er maar lang, heeeeeel lang, van mag genieten
Wel updaten he? >;) We willen natuurlijk zien hoe ze zich gaan ontwikkelen :j

CRos95

Re: Cheveyo en Wannie ,The AMHA Boy's in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 16:34

jaaaaa het is er eindelijk *\o/*
Nu nog meer pica's en we zijn helemaal blij :))
Dat jullie maar heel lang van de knappe boyz mogen genieten en dat Cees maar niet te veel hekjes en vijfers moet maken :')

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 16:36

SUper leuk! Gefeliciteerd met je twee knappe mannen! Heerlijk dat ze zo met elkaar optrekken! :j

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 17:21

Yeey nieuw topic! *\o/* :D ik volg weer ;) +:)+ maar wel updaten hè? <<)

Die 2e foto :=

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 17:47

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
topic over het duo penotti <3

Kitty wat heb je t mooi verwoord,zit weer te slikken :o
Maar wat zijn wij blij dat Cheveyo bij jullie mag komen wonen,ik had me geen beter plekje kunnen voorstellen en ja dit moest zo zijn...
Mijn paps had gelijk _/-\o_ en ook nog extra met elkaar verbonden omdat Wannie zijn mama Princess bij ons woont en Wannie ook nog bij ons heeft gelogeerd *D en niet te vergeten mijn zus Gerda :D

Heel veel geluk met de beide boys en tot heel gauw :*

Ik mis mijn kleine bruine monstertje en zijn leuke streken nog steeds eigenlijk,.... :o

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 18:16

*\o/* .........dank je wel dames.
En San voor jou een dikke :* en :(:) :D .

Zie nu wel dat het hele album met foto's zichtbaar is :roll: :') , nou ja ........boeie _O- .
Ben al blij dat ik ze er in een link op kreeg.
Heb ze liever meteen zichtbaar maar bokt blijft zeggen dat ze te breed zijn terwijl ik het bokt-verkleinprogramma heb gebruikt :? ...........schiet mij maar lek dan _O- .

Nou San, je mist niks aan dat bruine monster hoor >;) , hij had dus net echt mijn sleutelbos ( met een knuffeltje er aan ^) ) te pakken en heeft een rondje lopen rennen met sleutelbos in zijn mond.
Kreeg nog net geen middelvinger en nananananana van hem maar het scheelde niks _-:( _O- .
Maar voor een snoepie wou hij wel ruilen }> :D .

Met dit lekkere weer van vandaag krijg ik wel scheerkriebels hoor maar ik durf nog niet, het is nog te wisselvallig.
Misschien alleen hoofdjes en halsjes binnenkort O:) .

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 19:08

Haha _O- wat een deugniet! :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 19:20

Twinkle,dan voelt hij zich vast thuis,hij had ook vaak mijn sleutelbos met beertje eraan te pakken :+
*ga op zoek naar foto's*

hmm koppies en halsjes doen we het ook voor hoor voorlopig,tip bij Cheveyo bij hoofdje,met zijn oortjes kroelen,dan blijft hij lief staan :D

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 19:31

* gaat Cees instrueren : jij kroelt, ik scheer * :')

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 19:33

*\o/* Nieuw Cheveyo topic!! En Wannie natuurlijk... Nice Pictures *-:)

Super hoe leuk ze het hebben samen, en het verhaal achter alles is ook heel speciaal! Hij boft maar...

Ja dat is waar _O- , met scheren vond ie het lekker als je met zijn oren bezig was :+

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 21:34

Heyyyy, een minimannentopic, geweldig! :D Super om te horen (te lezen) dat ze samen nog steeds dikke mik zijn en samen hun energie kwijt kunnen, ach, ging al sinds de 1e seconde goed hé.

Ah joh, gun dat beessie toch die sleutelbos, je moet pas ingrijpen als ie er met je auto vandoor gaat _O-

Ik blijf dit topic natuurlijk volgen hé :j :j

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 21:47

mini1970 schreef:
Heyyyy, een minimannentopic, geweldig! :D Super om te horen (te lezen) dat ze samen nog steeds dikke mik zijn en samen hun energie kwijt kunnen, ach, ging al sinds de 1e seconde goed hé.

Ah joh, gun dat beessie toch die sleutelbos, je moet pas ingrijpen als ie er met je auto vandoor gaat _O-

Ik blijf dit topic natuurlijk volgen hé :j :j

Zou San zo gek zijn dat ze hem autorijden heeft geleerd ? := _O-

Het gaat echt super hoor met de mannen :j :D , zitten lekker onder de bagger elke keer :')
Ik heb zo'n lol met die 2 <3 .
En de meiden gillen over het deurtje , kunnen net neussie wrijven en Mees wil die jongens wel eens even een lesje leren }:) _O- .

Ik kijk even aan wat het weer gaat doen maar anders gaan toch binnenkort de koppies en halsjes onder de tondeuze hoor := .
Hopelijk stop ik op tijd met scheren ........... :')

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 07:41

Het moet gewoon lekker weer worden, we hebben nu wel genoeg klereweer gehad hoor en dan vrrroemmm, de machine erover. En als je hulp nodig hebt, geef maar een gil, kom ik een middagje helpen, dan zullen we eens nette jongens maken van die pluisberen =:)
Zijn ze misschien gelijk hun wilde haren kwijt O:)

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 09:04

Oh, ik ben dus niet de enige die helemaal genoeg heeft van dit :( :+ }:) _-:( ~~}> ^) -:(- weer :roll: .

Word er gewoon sjachie van :\ .

Het is nog maar de vraag of de betonvloer voor de stallen gestort kan worden de 18e :\ , het materiaal zou door de boomgaard aangevoerd worden maar als het zo nat is mag dat niet.......
En ik ga Cees geen 5 bigbags met zand en grind naar achteren laten kruien , dat overleefd hij niet :n .
Even afwachten dus.....en misschien paar weekjes uitstellen :roll: .

Gelukkig heb ik een paar wollebolletjes om me op te vrolijken :D .
Vanmiddag komt de DA Wannie en Sientje inenten. := :D .

Zo maar weer aan de poets in het dorpshuis ........bleh .

Bedankt voor het aanbod Ger ;).......gaan we zeker doen :j .
Maar wilde haren kwijt ?..........ik moet het nog zien _O-

Fijne dag jullie ! :wave:

mini1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:25

Neeee, dat kan je Ceessie niet aandoen!!! Maar ik weet zeker dattie het zou doen voor je! :j

Het moet gewoon lekker weer worden, ben dit echt echt enorm beu, je zou er idd sjaggo van worden!! Mijn veulens zijn wintervacht aan het kweken.... :roll:

Denk dat je gelijk hebt.... we kunnen het haar van de boys wegscheren... maar hun streken houden ze... en dat is nou net zo leuk aan ze :D

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 20:39

hier nog een die het weer echt compleet beu is!
Ben echt ontzettend benieuwd hoe je wolballetjes zijn zonder wol :=

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 21:41

Wannie en Sientje hebben hun prikjes weer gehad..........waren allebei best dapper :j .

Cheveyo met zijn grote neus overal bij en tussen :+ ..........maf dier :D .

Wannie mag over 6 weekjes nog een keer en dan ligt alles weer netjes op schema.

Dierenarts schrok ook wel een beetje van Wannie..........zo magertjes :(:) maar het komt goed hoor :j .

Vind het moeilijk, zou hem het liefst van dat pak haar afhelpen ( voordat het echt gaat vervilten ) maar een deken op is geen optie met Cheveyo er bij.
Ze spelen zo wild met elkaar dat ik bang ben dat er een met een been in blijft hangen of zo := ........lastig lastig.
En ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje bang voor hoe hij er uit ziet onder dat haar.......... :\
Als het nou eens echt lekker weer zou worden dan is het niet zo'n probleem.

Of de stallen moeten heeeeel snel klaar zijn :D , kunnen ze in hun eigen boxjes :P ............maar het is te nat nu..... ^) _-:(

Zucht..............

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:04

:wave:

Of San zo gek was om Chev te leren auto rijden???
Nee natuurlijk niet,dat is toch vragen om moeilijkheden _-:( _-:(
maar met de scooter was hij ontzettend handig _O- ,moest wel helmpje op hoor voor de veiligheid O:)

Ik zou Wannie nog maar even in zijn jasje laten met dit lekkere weer :(:) ,oh damn waar blijft die lente nu ipv herfst????
Emigreren?

Heb je alweer nieuwe foto's intussen van de boys? O:) duurt erg lang bij je :P

Och prikjes gehad :(:)
tsja Chev is net een oud wijf,wil niets missen en staat idd overal met zijn bruine toet bovenop,maar lief is hij wel he? <3

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 22:55

Ik wou foto's maken van de boys toen ze lekker aan het rennen waren, gisteren.
Ik heb dus een paar prachtige foto's..........van de wei :')

Mijn simpele toestelletje kan dat niet bijhouden en als hij "klik "zegt zijn de jongens alweer uit beeld _O-
Moet maar eens kijken voor een beter toestelletje, Cees heeft wel een hele goeie maar daar durf ik niet eens naar te kijken laat staan gebruiken bij de paarden :') .

Ik doe mijn best Y;(

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:58

oooh ceeheeees O:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:00

CRos95 schreef:
oooh ceeheeees O:)

_O- _O- _O- _O- _O-

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 23:02

:')

Arme arme man :(:) :')

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:03

Arme Cees verwenst de dag dat ie aan paardjes begonnen is :(:)

edit: we dachten hetzelfde :P

Twinklestar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 23:04

Nee, de dag dat hij mij ontmoette _O-