Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:In dat geval zijn ze niet half verwilderd.
En waarom vraag je hoe je ze weer onder de man krijgt?
Falabella's zijn niet om op te rijden.
cheybinky schreef:die man , die man zit in zn rolstoel naar buiten te staren. Die heeft niet eens een computer.
Hij is alleen maar chagrijnig. en die pony's krijgen klappen.
Brownieee: IK bedoelde met hlf verwilderd: ze bijten en heel schichtig. die vd konden ze al van de vorige verzorger.En daar zijn het geen verzorgshetten. dit zijn paulo en nickolai. denk je dat een hengst giranda heet?Die shetten heb ik er gisteren bij gekregen voor 1 week om te verzorgen, want mn vriendin is op vakantie.
stalnollie:
Ik heb vanmiddag een gesprek met de man. En die man zei: ik heb nog een kar dus hang er maar achter. Dat vind ik dus een beetje te gek voor woorden met deze pony's?
Als jullie me niet geloven. Doe er dasn maar een slotje op.
IK ben namelijkvreselijk boos, want de man wil ze slachten.
omdat ze niet tam zijn. maar daa ben ik hard mee bezig.
hij wil een kar erachter,maar dat gaat niet 123.
ik ben niet boos ofzo,maar wel onduidelik geweest.
hoop dat jullie my begrijpenn
cheybinky schreef:Ik heb bij mij op stal 2 falabella's staan. Die ik mag verzorgen, one problemo, ze zijn half verwilderd. bijten enzo niet, mg zijn bang en als je je hand optilt schrikken ze.
Gister heb ik 1 van de twee gelongeerd. dat ging goed.
hoe krijy ik je weer onder de man?
S_Carolina schreef:Hey Cheybinky,
Als ik jou was zou ik maar een beetje oppassen met wat je hier allemaal verkondigd. Zeker over die "oude man in de rolstoel". Mooi fantasie van je. En nog iets: hij heeft een computer en is daar best wel handig mee. En misschien is het ook beter dat je die fallabella's lekker met rust laat, jullie hebben blijkbaar geen "klik".