echt als het altijd heel erg aandringd dan moet ik zo snel moeglijk een weiland vinden maar dan heeft het geen zin dan reageert iemand maar dan is het veel te ver weg en nu kan ik mn verzirgpony dus haast niet verzirgen of het si te duur hebben jullie hier ook last van ik zoek dus ene wielsad voor mn shetlander in hoogkerk of daar ongeveer maar nooit vind ik eens iets goeds ik baal er wel van
Elinexx
Geplaatst: 30-11-11 18:33
al op marktplaats gekeken? maar is het je verzorgpony? hoezo moet jij dan een weiland vinden, ik neem aan dat de eigenaar dat zelf moet doen..
JoyCiej007
Geplaatst: 30-11-11 20:56
1. probeer wat aan je spelling en typfouten te doen, want op deze manier is je tekst onleesbaar 2. probeer het verhaal ook wat logischer neer te zetten; je verhaal is niet alleen onleesbaar, maar ook moeilijk tot niet te begrijpen...
en als het inderdaad je verzorgpony is..... dan begrijp ik niet waarom je daar een weiland voor zou moeten vinden?
jojo1000
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-12 20:14
nou ik wil het gewoon dolgraag zelf voor mn verzirgpony zodat ik niet zover hoef te fietsen en voor de eigenaar zou het wel wat beter zijn ik heb het zelf voorgesteld dat ik haar zou helpen hoor
ja dat heb ik al gedaan maar ze wouden het niet zeggen ze zouden me bellen ofzo en eerst toestemming vargen was niet echt duidelijk maar nog niet terug gebeld