Op zaterdag 9 juli 2011 wordt de 21e Nationale Bontenkeuring gehouden, wederom in De Rijhal te Bergharen. Het inschrijfgeld bedraagt EUR 6,00 per pony. De sluitingsdatum is uiterlijk 10 juni 2011. Dus geef u op, dit jaarlijkse evenement waar de fokkers en liefhebbers van de bonte pony samenkomen mag u niet missen !!!
*Edantes van de Binnenjager (veulen), zwartbont *tessa van stal dito , vosbont * Anouk van de binnenjager, zwartbont *cindy van de kleibergsestraat, zwartbont
Helaas valt het samen met de eerste bixie menwedstrijd hier in de buurt. Anders had ik met mijn eerste bonte graag heen gewild. Wie weet volgend jaar .
Roos13
Geplaatst: 29-05-11 20:01
Hihihi, ja jij kan nu ook doen met je bonte!!
Dennis schreef:
Helaas valt het samen met de eerste bixie menwedstrijd hier in de buurt. Anders had ik met mijn eerste bonte graag heen gewild. Wie weet volgend jaar .
Tja, helaas gaat het bixie mennen promoten hier in de buurt echt voor (ben al ruim 1,5 jaar jury, maar er is nog niet een wedstrijd in de buurt geweest, dus moet wel zorgen dat mijn pony's daar zijn). Ebony is een blijvertje, dus wie weet volgend jaar!
Roos13
Geplaatst: 29-05-11 20:09
Mijn merries krijgen laat een veulen, en Baileys is weg, dus gaat niet lukken dit jaar. Misschien volgend jaar. Ach en dat zeg ik elk jaar hihihi. Maar ja het is niet naast de deur, dus als ik ga, ga ik wel met meerdere.
Tja, meerdere zal er voor mij voorlopig niet in zitten . Als niet-bont-fan ben ik enorm blij met Ebony, die haar bont netjes in de hand heeft weten te houden .
zonde dat jullie niet gaan. Vorig jaar ben ik ook niet geweest dat was echt veeeeeeeel te warm. Ik hoop dit jaar op betere temperaturen anders ga ik ook niet. Dan heb ik straks gebakken paarden in de trailer
Roos13
Geplaatst: 31-05-11 15:30
ja als het veel te warm is, doe je de ponys er ook geen plezier mee.
Bimmetje
Geplaatst: 07-07-11 14:41
nog 2 dagen en dan is het zover! De nationale bontenkeuring. Het word volgens de weersberichten niet zo broeiend heet als vorig jaar, dus.......
jup ik heb net mn merrie al voor de eerste keer gewassen.
ohja. vanaf 9:00 is het keuren. Het adres van de Rijhal Bergharen: Dorpstraat 13
6617AB Bergharen
dus mocht iemand zich vervelen
Roos13
Geplaatst: 07-07-11 16:00
wij willen komen kijken... Maar mijn bonte merrie staat op ploffen. Het uier word al voller. Zal je net zien dat ze zaterdag moet bevallen... Ik hoop het niet want wil toch weer eens op die keuring kijken!