Kijk mijn pony doet de laatste tijd best raar. met rijden begon hij allemaal te flippen en raar te doen met zijn gezicht. dus ik keek in zijn mond ik zag dat het helemaal blauw was boven zijn tanden bij het tandvlees. dus ik de baas gebeld '' hij zouw een veearts erbij laten komen''' kweet ni of dat gebeurt is. maar dit is al 2 maanden zo en het gaat heel langzaam over. ze heeft wel pijn want als ik het aanraak dan begint de en beetje boos te worden. dus toen ging ik maar met halster rijden maar nu rijdt ik ondertussen al weer met hooftstelletje. maar soms rent ze opeens naar de stal toe en dan stuur ik der terug en dan doet ze haar hooft omhoog en dan rent hij kei hard weg wat moet uiik hier mee doen heeft iemand dit ook gehad?
Anoniem
Geplaatst: 16-04-11 17:52
Blauw tandvlees en gewoon rijden?
chiararoza schreef:
ik denk dus dat ze aan de houten paalen heeft staat de knabbelen en dus splinters in haar mond heeft gekregen.
En daar wordt niks aan gedaan?!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-04-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Roos13
Geplaatst: 16-04-11 20:26
enniee schreef:
Roos13 schreef:
is het niet gewoon een zwarte vlek of [b]een blauwe stempel van een stamboek tatouage??
in de mond?
Ja de oudere stamboek shets van ouder dan 8 jaar hebben een tatouage in hun bovenlip. Dat is met blauwe inkt gedaan. Soms is het niet goed meer leesbaar en lijkt het een blauwe vlek (-plek).
JoyCiej007
Geplaatst: 16-04-11 20:29
mijn 12 jarige NSPS merrie heeft idd ook een liptatoeage, aan de binnenkant van haar onderlip. Is nog heel duidelijk leesbaar ook. Gelukkig wordt dat nu niet meer gedaan.
Edit: mag overigens hópen dat dit een reltopic is....