Een super lieve moorkop shet!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tijgerr91

Een super lieve moorkop shet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 14:50

Halloo!!

Ik heb een vraagje aan jullie en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Door tijdgebrek willen wij onze lieve moorkop shet verkopen. We vinden het sneu dat ze niet genoeg beweging meer krijgt en dus hebben we besloten dat ze in een bij een ander gezinnetje misschien beter af is. Nu is mijn vraag wat moet ik vragen voor haar? Ik heb hier wat info voor jullie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Haar officiele naam is Richella Van De Witte Hoeve maar wij noemen haar Pluk,
Ze is geboren op 15-05-2001 en is dus 9 jaar. Ze is een merrie en staat ingeschreven bij het shetland pony stamboek.
Haar moeder is Karola V.D. Westeringen, haar vader is Willem V.D. Schaapshoeve. Vader van de moeder is Max V. Breyvin, beide vaders zijn keurhengsten. Pluk is een Moorkop, ik weet niet haar precieze stokmaat maar dit kan ik evt. nog wel toevoegen.
Pluk is zelf niet gekeurd en we hebben haar alleen recreatie gericht gereden. Ook kan ze voor de kar.
Ze is verkeersmak, kan met andere paarden op de wei (is vrij onderdanig), heeft geen aandoeningen of een medisch verleden. Ze mag niet de hele dag op een vol groen land staan, wel als het al kort gegeten is. Ze mag door een dierenarts gekeurd worden maar dan zijn de kosten voor de koper. Ook geen problemen op stal. Het enige wat ze niet leuk vind is als je op de fiets naast haar rijdt dan wil ze wel eens schoppen en ook als je naast haar achterhand loopt vind ze dit niet fijn.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Bliksem

Re: Een super lieve moorkop shet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 14:55