Ik was even benieuwd of er hier nog meer mensen naar de Weerter Paardenfokdag gaan, op 13 maart. Het is voor ons wel een heel eind rijden, maar ik zit toch sterk te denken ook pony's in te schrijven. Ik ben er nog nooit wezen kijken, maar het schijnt altijd een gezellige dag te zijn?!
ohw, vet, dat was best gaaf vorig jaar! Alleen dat was toen zooooooooooooooooo verschrikkelijk koud. Echt rond het vriespunt! En dan is een hele dag ZONDER warmedingen zoals in Marienheem, op de tribune, ECHT niet leuk, maar als de benzineprijs onder de 1,50 komt, dan ga ik
Dat is lekker zeg, zo'n kort stukkie rijden. Ik ga ook meedoen heb ik besloten; moet alleen nog even kijken welke ik meeneem. Femke, je kunt altijd meerijden hoor, dan is je benzineprijs zeker onder de 1,50!
Wat leuk dat je gaat! Hopen dat het niet gaat regene!
Arianne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-11 09:16
Nou, was weer te vroeg met die beslissing; gisteren schema's premiekeuringen en stamboekopnames gezien en ja... wij hebben die dag stamboekopname. Kunnen natuurlijk wel ergens anders heen, maar da's niet zo practisch. Helaas pindakaas, weer geen Weert voor mij dit jaar. Ik had er al helemaal zin in.
hmmmm, het was vandaag 1,499 ik zie wel wat de dagen me brengen. Als er verder nog gezellige mensjes heen gaan is het wel leuk! Maar ik zie wel wat de dag me brengt!