kan dit? pony afgevallen zonder te werken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hanna_mini

kan dit? pony afgevallen zonder te werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 20:22

ik ben niet zo oud dus ik weet het niet.
ik heb een verzorgschet vinnie ze is een merie schetlander <3 .
heel lief ze was te dik ze is nu bijna hoe ze moet zijn. moet nog wat af (gaat al heel goed)
maar ik kon 2 weeken niet gaan wandelen en springen en ik had een balk in haar wei ligen zodat ze nog kon spelen. toen ik na die 2 weeken weer kon wandelen enz merkte ik dat ze dunner was ik blij. kan het zijn dat ze zichzelf heeft laten afvallen??

ps het gaat goed met haar.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-10-10 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

TheJokerr

Re: kan dit??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:25

de pony kan ook wormen hebben, meestal als ze dof worden veel haaruitval en snel dun worden. dus misschien even navragen aan de eigenaren of zij haar spuit voor wormen al heeft gehad.

pompidou2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:31

Als het gras op is en er is in die 2 weken ook niet bijgevoerd, kan ze best afgevallen zijn ja! Denk niet dat ze uit zichzelf iedere dag 10x over het balkje heen is gesprongen en daardoor dunner geworden is ;) :+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:37

pompidou2 schreef:
Als het gras op is en er is in die 2 weken ook niet bijgevoerd, kan ze best afgevallen zijn ja! Denk niet dat ze uit zichzelf iedere dag 10x over het balkje heen is gesprongen en daardoor dunner geworden is ;) :+

Dan leg ik mijn wei even vól met palen, mag mijn ruin met dikke hangbuik zichzelf flínk aan het werk zetten ~~}>

Nee, even zonder gekheid: af laten vallen zonder te werken, dat gaat meestal niet zo makkelijk, helemaal niet bij shetten; die worden vaak juist dikker als ze niet werken.
Kan zijn dat ze (te) weinig te eten heeft gehad, sommige pony's vallen ook soms wat af door wat stress.
En wormen........... daar vallen ze idd ook van af vaak. Meestal zijn ze dan wat doffer in de vacht, maar dat hoeft niet altijd. Soms kun je dat echt goed zien; dan hebben ze wel een dikke buik, maar zie je toch de ribben nog, of een dikke buik maar bovenop de rug en bij de flanken helemaal ingevallen.

hanna_mini

Re: kan dit? pony afgevallen zonder te werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 16:37

je hoeft niet meer te geageren ik heb het andwoord al ik weet het nu zeker

Drunten1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 17:52

En wat is het antwoord? :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:10

hanna_mini schreef:
je hoeft niet meer te geageren ik heb het andwoord al ik weet het nu zeker

Hmm........ een topic is juist om te reageren. Misschien ook verstandig om wat aan je spelling te doen?

hanna_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 20:13

JoyCiej007 ik weet niet of je het weet maar ik zit op de basisschool ik zeg het aleen maar!
hahahanneke dat ze niet zo veel gras heeft.