wij zijn op zoek naar een fokker van minipaarden uit Rijnsburg (of de omgeving van), wij hebben van vrienden gehoord (die hebben het weer via via) dat zij grote keuze hebben en daarom zouden wij graag in contact komen met deze stal. Dit is echter al wel enige tijd geleden, dus weet niet of deze stal daar nog zit. Naam en verdere informatie hebben we niet, geloof dat hun stalnaam iets met chevahal of iets dergelijks is. Heb al uren zitten zoeken op google maar kan niks vinden.
je kan een kijken op de site van het NMPRS of ze daar tussen fokkers staan en anders manda hier op bokt even een pb sturen. volgens mij heeft zij net een paard aan deze mensen verkocht en brengt er binnenkort nog een merrietje naar toe voor een dekking van een van hun hengsten.
Pashon
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 21:34
probabeest, daar heb ik al gezocht maar daar stond niks tussen. weet dus ook niet of hun stalnaam officieel is en of dit exact de goede is.
nogmaals ik heb de stal gevonden die ik zocht en daar is het klaar mee, verder ga ik niet uitwijken over hoe en wat deze stal er wel of niet heeft staan. als je dat wilt weten ga je er zelf maar heen.