Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xAylie schreef:vind het een beetje raar dat jij iemand zou moeten betalen voor het inrijden als het bijvoorbeeld gewoon een klein kindje kan zijn, de een ziet het anders & de ander weer niet maar dan zou eerder zij JOU moeten betalen voor het (in) rijden.
dus met betalingen zou ik even wachten & een passend iemand vinden die met goeie begeleiding (HEEL belangrijk!) te werk kan gaan via de longe & dan steeds verder net zoals bij een groter paard, heel veel verschil is er niet enkel dat een shet wat meer streken (soms) kan hebben & dat het lastig is een passend iemand te vinden.
je zou eventueel op marktplaats, speurders & hier een topic/advertentie kunnen plaatsen of een briefje ophangen met wat de bedoeling is bij maneges in de buurt etc etc.
succes.

) de ruiter moet zo & zo groot zijn en wat je ervan verwacht, eventuele foto's & meer info zijn alleen maar beter & dan zet je bijvoorbeeld je email adress of een telefoon nummer eronder, zo zou je het bijvoorbeeld kunnen doen? xAylie schreef:als je hem/haar door iemand zou laten inrijden op een stal of door iemand die dit al enige tijd ook serieus doet dan zou er geld bij komen kijken ja, maar stel dat jij een goed rijdend meisje van ik zeg maar eff wat, 10 jaar met goede begeleiding jou shetje zou laten inrijden lijkt het me niet dat jij haar zou gaan betalen ofwel?
de begeleiding is goed, dat is al een heel goed teken omdat vrijwel iedereen dit ook aanraakt, is een heel goed begin.
dat briefje ophangen hoef je niet erg moeilijk om te doen, je typt als het ware een advertentie met: 'hallo, ik zoek dit dit dit & dit voor dit & dit (voorbeeld) de ruiter moet zo & zo groot zijn en wat je ervan verwacht, eventuele foto's & meer info zijn alleen maar beter & dan zet je bijvoorbeeld je email adress of een telefoon nummer eronder, zo zou je het bijvoorbeeld kunnen doen?