Ik ben in een paar wedstrijdjes L1+1 geworden. Maar helaas past het nu echt niet meer.
Ik wil graag dat ze weer de sport in gaat, maar heb nog niet echt een mooi meisje of jongetje gevonden.
Ben benieuwd naar meer verhalen!

In onze goede tijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ze word dit jaar 9, dus hoop dat ze door iemand anders ooit opnieuw uitgebracht gaat worden.
).
).
.
.
?), maar kan wel zo meedraaien op M-niveau als het moet.... Hij kan zelfs een paar pasjes appuyeren
.Helaas ben ik toch echt te groot voor hem dus ik rij nauwelijks op hem.... Soms eens 20 minuutjes om alles even bij te houden, verder werk ik met hem aan de lange teugel op Z-niveau. 
Een pasje wijken gaat af en toe wel, maar nog niet helemaal. Zij start hem ook tijdens de indoor. Wordt B of L1.

. Overigens vind ik het een crime om een geschikt ruitertje te vinden.
. Dus sterkte met het zoeken naar een leuk kindje die erop past. Stephanie schreef:Ik heb zelf onderling wel L2 gereden met mijn Shetlander. Echter kom ik door mijn medische problemen niet toe aan het officieel starten tussen de paarden. Mijn ambitie is dus wat verminderd daarin.
Maar thuis gaat dressuur ook prima in elk geval. Overigens vind ik het een crime om een geschikt ruitertje te vinden.
Die zijn echt schaars. Dus sterkte met het zoeken naar een leuk kindje die erop past.
3 jaar terug
) werd Regiokampioen in de B A/B

miep1979 schreef:Ik ben dus de jury waar Jolanda bij geschreven heeft, he is amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing
Heb echt een aantal keren met open mond van verbazing zitten beoordelen, 1 en al genieten wat een goud beest