Nee hoor! Waar kun je dat aan zien? Ik heb er niet echt verstand van?
Dennis
Geplaatst: 02-01-10 12:43
Nee, hengst is niet goedgekeurd. En ik vermoed dat de merrie ook geen stamboek merrie is. Dit is niets meer dan zorgen dat er veulentjes bij de slager belanden.
Sidera
Geplaatst: 02-01-10 12:44
Schattig, ja vast wel.. Maar voor de rest.
Ik hoop dat de eigenaar van je verzorgshet het veulentje zijn leven houd
Het is alleen, maar de bedoeling dat er zeg maar een leuk veulen uitkomt! Dat de rest van zijn leven bij die man kan staan! Verder maakt het hem helemaal niet uit of het overbouwt is enzo!
Waarom vraag je dan of het een leuke combi is als het helemaal niks uitmaakt of er rotzooi uitkomt of niet? Het is gewoon geen goed idee.
Dennis
Geplaatst: 02-01-10 12:49
Je weet nooit of je een veulen nog 30 jaar kan houden, dus die rede gaat voor mij niet op. Wie weet krijgt de eigenaar over 2 jaar een ongeluk en moeten de pony's weg (ik hoop het niet, maar het kan wel).
Als je een merrie perce wil laten dekken zou ik toch een goedgekeurde hengst kiezen. Dat hoeft niet eens zo duur te zijn (mijn meervoudig nationaal kampioens hengst kost 75 euro om een voorbeeldje te geven).
rachel10
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-10 12:51
Okay, misschien gaan we dan nog wel even kijken voor een andere hengst en verder heb ik de vraag dan niet op de goede manier gestelt! Kan je zoon topic ook sluiten?
P.S. Als erbijvoorbeeld iets gebeurd met de eigenaar dan krijgt de dochter het huis en die heeft daar ook haar pony staan en die zou dan de andere pony's ook nooit verkopen;)