Ik vin het egt te cool de pony is een shet van 1,5 jaar jong
XxxxXxxxX Robin
http://www.imonline.nl/meandmyhorsie <- link naar de site met de foto van -SHET ZONDER NAAM-
De site is nu nog leeg maar dat gaat veranderen!!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoe ga je hem noemen? 
robintju23 schreef:soortgenootjes....Ik weet niet...Hoe zou ik dat doen?? Hij staat nu al bij heel veel paarden op stal maar in 2010 komt hy dus naar ons
capopjekop schreef:robintju23 schreef:soortgenootjes....Ik weet niet...Hoe zou ik dat doen?? Hij staat nu al bij heel veel paarden op stal maar in 2010 komt hy dus naar ons
Nou een pony erbij kopen, of je zorgt dat je pony gestalt/geweid wordt bij mensen met andere pony's. Of als hij bij jullie in de wei komt te staan zoek je iemand die (tegen betaling) zijn pony bij jouw pony wil stallen. Er zijn genoeg mogelijkheden

Maar er zijn meerdere mogelijkheden om de pony niet alleen te laten staan en dat kan ze opa dan vertellen

pubelia schreef:Ik geloof dat dit al het tweede topic wat hierover gaat...
Leuke shetlander, maar zou jij gewoon nederlands willen Schrijven, en de s die een Z moeten zijn willen veranderen. Is voor mij een beetje lastig te lezen...
ik schrok al is zeker zoon oma die zegt wat ik moet doen maar oke ik schryf wel nederlands
)