Mijn vraag wie dat heeft gedaan, of dit nodig is of aan te raden is, en op welke manier dit moet gebeuren? Haar paspoort is uitgegeven door het NSPS, en ik las iets over gele paspoort opsturen. Maar om nou het hele paspoort en haar papieren (blauw papiertj met afstamming??) op te sturen vind ik eigenlijk een beetje link
Is het overschrijven en het opsturen van het hele hebben en houden het risico en het resultaat waard? Of kan ik het ook voorlopig gewoon nog zo laten?
Ik ben verder nergens lid van, ben niet van plan om met haar naar keuringen te gaan. Al heb ik wel in mijn hoofd haar te laten dekken ooit. Moet ze daar beter wel voor gekeurd worden van te voren eigenlijk? Hoe gaat dat in zn werk? Ze is nu 4,5 jaar en is wel eens naar de keuring geweest, maar je kan mij van alles wijs maken want heb er de ballen verstand van en weet nu eigenlijk niet of ze nu in het veulenstamboek is opgenomen, of ook daadwerkelijk in het stamboek, en wat bij eventueel dekken in de toekomst wat dit betreft raadzaam zal zijn? Ze heeft namelijk wel gewoon papieren en ben niet van plan er een papierloze hengst van de buren op te zetten volgend jaar of het jaar erop
Stom iets misschien ook.... Mevrouw heeft wat manen en staart exceem, had ze overigens niet bij de vorige eigenaar. Maar is dit een belemmering voor goedkeuring/opname?
Hele hoop wat onsamenhangende vragen, sorry daarvoor, maar alvast bedankt