wie sleet er hier wel eens met z'n shetlander (in de winter natuurlijk
) en hoe gaat dat?
ik wil het ook een keer proberen
heeft iemand er een foto van? of filmpje....?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
mieneke12 schreef:Bizzybijtje schreef:Dat wil ik dus ook gaan doen he!Gewoon een slee erachter en lekker door wei
Nu nog een dik pak sneeuw
Zal helaas wel moeten gaan improviseren, want heb geen tuig... Maar dat komt tegen die tijd wel
Jha, gewoon wat bedanken,simpel tuigje is goed zat
capopjekop schreef:Ik heb weleens met mijn shetter gesleed. Je moet wel zorgen dat je iets van een zweng maakt en dat de pony niet op de strengen kan staan. Foto's heb ik niet, maar het is wel heel erg leuk om te doen.
) van 2 km met gras, waar het in de winter dus ook helemaal vol ligt
JoyCiej007 schreef:Ook wij hebben het wel eens gedaan. Was wel een gedoe met het zweng om dat goed aan de slee te bevestigen; wij hebben nog zo'n echte oude oostenrijkse slee.
Ik heb volgens mij wel ergens foto's, kan ze wel even opzoeken.
Overigens; je kan erg ongeduldig zijn, maar je hebt alleen al in dit topic 4 berichten gepost waarin je vraagt om foto's, of 'nog iemand'. Dit soort berichten waarmee je je topic omhoog schopt en 'om reacties bedelt' zijn niet toegestaan op bokt; ik heb daarom even getemd.
Je doet het nl. in bijna al je topics en het is je volgens mij ook al eens eerder verteld
maar nu wel
'