Even wat informatie over de shetlander waar het om gaat.
Pipi is vroeger hoefbevangen geweest en heeft geen fijne tijd gehad,inmiddels is ze 7 jaar oud en is ze sinds een paar maandjes beleerd(is pas sinds maart '09 bij mij)
En sinds een maandje heeft ze een verzorgmeisje van 11 jaar oud.
Maar nu het probleem:
Ik geef ook les aan haar,maar ik heb zo'n gevoel dat er helemaal geen klik is met die 2.
Ik ken pipi al 7 jaar lang en telkens toen ik bij haar oude eigenaar langs kwam dan hinnikte ze en wilde ze alleen maar knuffelen(en eten
)Maar sinds ik dus een verzorgmeisje voor haar heb is ze erg vervelend,bijt ze,trapt ze en noem het maar op.
Het rijden gaat ook niet zo goed.
Buiten helemaal niet en in de bak luistert pipi helemaal niet naar de hulpen van het verzorgmeisje.
Elke week bied ik mijn excuses aan omdat pipi zo vervelend is tegen haar.
En als het verzorgmeisje weer weg is,is pipi weer het liefste shetje wat ik ken.
Ik dacht eerst dat er misschien iets met het zadel was?
Maar dat kan het probleem niet zijn,zadelmaker heeft ernaar gekeken en als mijn broertje erop rijdt dan is ze ook harstikke braaf.
Dus kort samengevat,
Mijn shetlander luistert en is lief naar alle andere om zich heen behalve tegen haar verzorgertje.
Wat kan ik nu het beste doen?
Het meisje is echt lief en aardig maar het is mij vandaag ook opgevallen dat ze een beetje bang is voor pipi.
Zou mijn shetlander gewoon met haar dollen of is er een andere reden?
Alvast bedankt voor het lezen.