Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(niet aanvallend bedoeld hoor ! )s_v schreef:Beweging, beweging en nogis beweging.
Niet te veel op het land, en als ze erop staan zo weinig mogelijk gras.
Voor de rest denk ik dat je goed bezig bent,
Bij shetkjes zit je al snel met dit probleem.
En wat bedoel je met 'heel goed hooi', want van heel goed hooi word een maar iom juist niet dik(niet aanvallend bedoeld hoor ! )
edit; typfoutjes
loveidefix schreef:Gewoon, naar een handelaar gaan en het goedkoopste hooi kopen dat er is. Een zak met misvormde winterpeenen kopen,
en dan op stal zetten, en elke dag (of om de dag) heeeeel veel beweging geven. Zo houden wij ze in iedergeval heel slank. Wat ook wel eens wil werken is ze scheren, en dan een zo dun mooglijk deken op doen (natuurlijk wel dik genoeg, dat ze niet ziek worden) want dan verbruiken ze heel veel vet om warm te blijven.
gekvanfleur schreef:loveidefix schreef:Gewoon, naar een handelaar gaan en het goedkoopste hooi kopen dat er is. Een zak met misvormde winterpeenen kopen,
en dan op stal zetten, en elke dag (of om de dag) heeeeel veel beweging geven. Zo houden wij ze in iedergeval heel slank. Wat ook wel eens wil werken is ze scheren, en dan een zo dun mooglijk deken op doen (natuurlijk wel dik genoeg, dat ze niet ziek worden) want dan verbruiken ze heel veel vet om warm te blijven.
ik ga mijn pony niet 48 uur opsluiten, hoop dat jij dat ook niet doet.
TS: gewoon stukjes afzetten, hebben wij nu ook gedaan, en werkt goed.
Ze staan met zijn 3 tjes is zo'n grote kalfjes stal. Genoeg ruimte om te galopeeren