fotos van je mini/shetlander winter en zomer vacht :D leuk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nansje

fotos van je mini/shetlander winter en zomer vacht :D leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 22:09

Hallo allemaal:)

Ik heb nog geen topic gevonden over:
winter en zomervacht van je pony. Ik zelf heb een 2 jarig shetje in de dikke wintervacht, heb em nog nooit in de zomer vacht gezien. hij is nu 2 jaar, ruintje, 86CM, naam Alfred

weer eens hart verwarmende fotos van onze kleine schatjes:) of verzorgschatjes enzo;)

Afbeelding

dus posten maar :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:27

hier mijn celine *D

eerst in haar zomervacht

Afbeelding

dan de dikke winterjas

Afbeelding

en joanna in haar superglanzende zomerpakkie

Afbeelding

en nu als wollebaaltje ;)

Afbeelding

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:34

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 23:02

Zomer:
Afbeelding

Winter:
Afbeelding

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 23:06

Leuk topic! :j

Mijn shethengst is nu bijna 3 en al bezig met zijn wintervacht.
Edit: Zoals je misschien al wel een beetje kunt zien, schuurt 'ie inderdaad: zomer-eczeem! :\

Afbeelding
Zomervacht. De zon laat 't ook zo mooi glimmen :)

Afbeelding
beginnende wintervacht.

shetlandfan

Re: fotos van je mini/shetlander winter en zomer vacht :D leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 23:42

Foto verzameltopics zoals dit zijn niet toegestaan. ;)
Ik Tem dus even.

Roos13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:33

maar wel een leuk idee!!

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 17:46

het is voor mij ook niet echt een verzamdel topic, het is voor mij om te zien wat eenv erschil het geeft! het is toch iets unieks, heeft niks met verzamelen te maken! kan best fijn zijn te weten wat verschil is.

Wat een schattig gezicht.. zo lief he :D slanke mooie shets in de zomer en dan wollig in de winter! ook kwa kleur verschil, mooi te zien hoe ze veranderen

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:36

erg leuk, Jantje staat er ook mooi wollig op 8-)

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:37

jolandje schreef:
erg leuk, Jantje staat er ook mooi wollig op 8-)

Ik dacht verleden winter even dat ik een Grizzly beertje op stal had staan :D
Alleen het verharen en dat eraf krijgen was heel wat uurtjes zweten voor mij.... :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:40

Nansje schreef:
het is voor mij ook niet echt een verzamdel topic, het is voor mij om te zien wat eenv erschil het geeft! het is toch iets unieks, heeft niks met verzamelen te maken! kan best fijn zijn te weten wat verschil is.

Wat een schattig gezicht.. zo lief he :D slanke mooie shets in de zomer en dan wollig in de winter! ook kwa kleur verschil, mooi te zien hoe ze veranderen

Dan moet je zeggen dat iedereen zijn foto's in links zet, dan mag het wel.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:25

IndianLady schreef:
Nansje schreef:

Dan moet je zeggen dat iedereen zijn foto's in links zet, dan mag het wel.

Verzameltopics zijn topics zoals dit waar iedereen wordt opgeroepen bepaalde foto's te plaatsen. Dat mag niet zomaar, deze topics worden dan ook altijd gesloten, mits ze door een moderator zelf zijn geopend.
De foto's dienen in verzameltopics in link te worden geplaatst, maar zelf een verzameltopic openen zonder toestemming mag zowiezo niet, of de foto's nu in link staan of niet ;)

Ik tem dus even.

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:33

Nou als het dan allemaal zo strak volgens de regeltjes moet....Zou ik de TS adviseren om een topic te openen met een vraag over zomer en wintervacht(zonder vraag om foto`s).
Die foto`s komen vanzelf wel denk ik....zie namelijk wel meer topics met een vraag staan,bv zuidlaarder markt die ook bol staat van de foto`s en waar niemand over valt :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:58

ik kan er niets aan doen, maar zo zijn de regels van bokt.... en er is wel degelijk een verschil tussen verzameltopics zoals dit, of topics waarin een vraag wordt gesteld/gediscussieerd en ter verduidelijking van de info 1 of meerdere foto's worden geplaatst. ;)

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 20:03

JoyCiej007 schreef:
ik kan er niets aan doen, maar zo zijn de regels van bokt.... en er is wel degelijk een verschil tussen verzameltopics zoals dit, of topics waarin een vraag wordt gesteld/gediscussieerd en ter verduidelijking van de info 1 of meerdere foto's worden geplaatst. ;)

Ik zie ook regelmatig topics voorbij komen,waar wel meer als 1 of meerdere foto`s worden geplaatst ;)
Maar vandaar mijn advies...open een topic over verschil tussen winter/zomervacht en de illustratie`s volgen dan vast vanzelf :D

droppie<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:12

mag het nou wel of niet :?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:24

droppie<3 schreef:
mag het nou wel of niet :?

Niet ;)

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:29

Tommie in zomervacht
Afbeelding
Tommie in wintervacht
Afbeelding

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:38

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:08

ik vind het onzin dat dit niet zou mogen... dan moeten ze maar een verzameltopictopic maken ;)

suzie in zomervacht
Afbeelding

suus in wintervacht
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door suuzepuus op 24-10-09 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:21

Is geen onzin, zo zijn nu eenmaal simpelweg de regels van Bokt.

Daarbij er is al een toegestaan verzameltopic waar je per dag max. 2 foto's van je shet mag plaatsen.
[SMP] [Verzameltopic]Je eigen shetlander ITP. (max. 2 foto's)
Beter idee is dus om iedereen op te roepen in dat topic een foto te plaatsen van zijn/haar shets in zomer en wintervacht. Heb je meerdere shets plaats je simpelweg vandaag 2 foto's van de ene, en de volgende dag 2 foto's van de andere shet.

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:24

:D :D :D Och die suzie ...tis toch net je laatste rollo die je weggeeft,wat een heerlijk meidje in zowel zomer als wintervacht!
Dat vind ik het leuke van sobere rassen,in de zomer glad van velletje,glimmen als een spiegeltje...in de winter heb je een soort beer op stal! :D

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:35

shetlandfan schreef:
Is geen onzin, zo zijn nu eenmaal simpelweg de regels van Bokt.

Daarbij er is al een toegestaan verzameltopic waar je per dag max. 2 foto's van je shet mag plaatsen.
[SMP] [Verzameltopic]Je eigen shetlander ITP. (max. 2 foto's)
Beter idee is dus om iedereen op te roepen in dat topic een foto te plaatsen van zijn/haar shets in zomer en wintervacht. Heb je meerdere shets plaats je simpelweg vandaag 2 foto's van de ene, en de volgende dag 2 foto's van de andere shet.

Ja kan ook....en wrm niet?!
Maar TS kan ook een open topic plaatsen over het verschil tussen winter en zomer vacht,en uiteraard zijn er dan mensen die dat met beeld of foto willen laten zien...
Gaat mij even puur om het feit,dat er moeilijk word gedaan over wat foto`s, en een zogenaamd verzameltopic...
Maar zodra het gaat om een normaal topic,waar ook tig foto`s worden geplaatst het wel oke is?
Zoals gezegt tel even het aantal foto`s in het zuidlaarder topic,en zo nog menig meer....maar hier komen plots bokkers even melden dat het niet mag en er melding gemaakt word...vind dat een beetje spijkers op laag water zoeken.
En lijkt wel of bepaalde personen een soort wannebee moderator functie gaan vertonen...maar das mijn persoonlijke mening :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:14

Verzameltopics zijn niet toegestaan, daarom een slotje.