NMPRS papieren aanvragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pippalex

NMPRS papieren aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 13:56

Hallo,

Is er iemand die een idee heeft hoe lang het duurt voor je de papieren terug krijgt van het stamboek als ze zijn aangevraagt bij het NMPRS?

Of hoelang het duurt voor de chipper langs kan komen?

Groetjes Sarah

Meavey

Re: NMPRS papieren aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:57

Asl je de erkening hebt betaald en foto's heb gestuurd is het idd wachten op de chipper, die heeft het paspoort, als je haast hebt kan je nog weleens proberen te bellen anders wachten ze meestal tot je op de route ligt natuurlijk. ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:58

En niet te vergeten dat de merriekeuring net is geweest en ze dus op het moment veel te verwerken hebben ;)

pippalex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 18:39

Ah, ja is ook zo, beetje jammer..

Ik hoop dat alles binnen een maand rond is, dan gaat het veulen namelijk naar de nieuwe eigenaren..

Foto's en de hele papierwinkel is al verstuurd, dus daar kan het nietaan liggen..

Ik ga ze dan wel even bellen, er schijnt iemand in de buurt te wonen die chip voor NMPRS, dus desnoods rijden we daar naar toe!! haha..

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:28

Ik heb vorig jaar enorm lang op het paspoort moeten wachten en ook heeft het erg lang geduurd voor dat de chipper langs kwam bij de vorige eigenaar. Het was de bedoeling dat het veulen eind oktober of begin november gechipt zou worden, dit is uitendelijk in januari gedaan en eind april had ik het paspoort.
Je hebt soms dus wat geduld nodig.