Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dennis schreef:Aan de gegevens die je nu geeft heb je weinig. Je zult de volledige naam van de ouders moeten hebben en daarbij een plukje haar.
UniQueLady schreef:naja ik vind dit nogal een hele raar antwoord.. ik ben er zelf ook niet voor dat mensen hun paarden naar de slager brengen etc.. maar ik vind het een leuk veulen en probeer er iets bij te krijgen zodat hij misschien geregisteerd kan worden.. Als er echt mensen geintereseerd zijn dan merk je dat snel genoeg. echte paarden mensen brengen hun beestje niet naar de slager.. maar goed aan zo een antwoord heb ik weinig..
anneliesdj schreef:maar dan heb je het over prijzen van max 80 voor een hengst en max 150 voor een merrie,

Dennis schreef:anneliesdj schreef:maar dan heb je het over prijzen van max 80 voor een hengst en max 150 voor een merrie,
Dat zijn (door dit soort vermeerderaars) helaas vaak al de prijzen voor pony's MET papier.
Bij een merrie kan je net de kosten er uit halen van het chippen, paspoort enzo. Bij een hengstje breng je er een berg geld achter aan.
stef schreef:dat is het NAS idd. NSPS kan je zowiezo vergeten ivm de stippels, en NMPRS moet je minimaal 1 ouder op papier hebben.
Ik snap alleen niet dat je dit niet informeert voor je wat koopt

UniQueLady schreef:Castreren is eigelijk niet echt een optie... omdat ik er echt mee wil gaan fokken, dat is eigelijk een beetje het hoofddoel.. maar zoiets is leuker als er natuurlijk wel een papiertje bij zit. ipv een paardenpaspoort waar eigelijk niks instaat...