Ik heb er 3 mee. Caya van stal Denci, een grote maats vos veulen, Whitney van de Vogelenzang, een 4 jarige grote maatse palomino (moeder van Caya) en Rosy van Marssum, een 8 jarige grote maatse vosschimmel prestatie merrie.
Waarschijnlijk tot een uur of 4. Maar bind me er niet op vast .
Alles staat hier net klaar, kom net binnen. Hoefde niet alleen pony's te wassen, maar had vanavond ook de tandarts die er 4 behandeld heeft, dus druk druk druk.
Oke, ff snel verslagje, ben redelijk gaar. Heb veel pony's voor gebracht.
Caya een keurige veulenpremie met 5/65/75 . Dik tevreden mee dus. Whitney helaas net een 3e, die liet zich absoluut niet zien, heeft alleen maar gestuiterd. En Roosje een 2e plaats met een 2e premie, dus ook dik tevreden mee. Hopen dat Roos volgend jaar haar 4e 2e premie haald.
Ik ben gister ook in wormerveer geweest, we waren met 5 shetlanders, Obelix van Liemeer en Maistro van Liemeer hadden allebei een mooie 2e premie. Saskia van mini stal de ponydijk en Money van fries zijne maan hadden allebei een derde premie Rika van Landzicht werd op kop geplaatst en kreeg een eerste premie, dus beter kon niet, helaas werd ze in de kampioenskeuring niet uitgekozen, maar ik had een eerste premie al nooit verwacht, ze heeft anderhalf jaar stil gestaan met een blessure en dan nu gewoon een eerste premie behalen. Het was dus helemaal geweldig gister!