Premiekeuring Marienheem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariekje92

Premiekeuring Marienheem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 22:31

hallo,

ik was even benieuwd wie er allemaal van de partij zijn op de premiekeuring in marienheem.
Ik ga er met mijn oma ook heen.

we nemen over de 2 dagen verdeelt rond de 21 pony's mee.
de oudere merrie's zijn aangekochte merrie's maar onze veulentjes/enters/twenters en de 3 tot 6 jarigen zijn door ons zelf gefokt. Over het algemeen nemen wij alleen de merrie veulens mee, je moet echt wat bijzonders hebben, wil je een hengstveulentje hebben met premie (is mijn ervaring dan).

wij hadden zelf een hengstveulen een aantal jaren geleden die kampioen is geworden van de mini maat (wij fokken geselecteerd op de mini en kleine maat). Maar op de hengstenkeuring is hij er bij de eerste selectieronde al uit gegaan, omdat zijn stamboom niet interesant genoeg is voor de fokkerij.

maar even weer on-topic. Onze veulens, enters en twenters zijn van de definitief goedgekeurde, 1ste premie hengst, Menno v/d Rakkertjes. Waar mijn oma tevens eigenaar van is. Ik ben benieuwd wat er van gaat komen. We hadden vorig jaar ook al een reservekampioen en een merrieveulen-minimaat-kampioen. ik kijk er naar uit ! Zal nog even vermelden wat mijn oma's stalnaam is: From the farmerroad.

wat een verhaal toch weer :o , ben benieuwd wie er nog meer van de partij zijn en met welke pony's enz. enz. enz.