Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoyCiej007 schreef:Hoe kan je pony een dekhengst zijn als je nog nooit naar de keuring bent geweest dan?
Begrijp ik dat je hem wel ter dekking aan biedt zonder dat hij goedgekeurd is als dekhengst of zelfs ooit een keer op een keuring is verschenen?
Als hij papierloos is kun je wel naar het NSPS willen, maar dat zal je dan niet lukken.
.
.
Manda schreef:JoyCiej007 schreef:Hoe kan je pony een dekhengst zijn als je nog nooit naar de keuring bent geweest dan?
Begrijp ik dat je hem wel ter dekking aan biedt zonder dat hij goedgekeurd is als dekhengst of zelfs ooit een keer op een keuring is verschenen?
Als hij papierloos is kun je wel naar het NSPS willen, maar dat zal je dan niet lukken.
Zo heeeeeej, wat een oordeel zeg....![]()
Er staat toch belgische dekhengst? Er zijn ook andere mini stamboeken waar een mini goedgekeurd kan zijn dan alleen het shetlanderstamboek in Nederland hoor.
Mini-shetjes: volgens mij kan jij je mini ook aanmelden bij het NMPRS, daar kan je dan ook meedoen met de hengstenkeuring en kan hij in Nederland ook goedgekeurd worden, maar ik zou dat stamboek ook even bellen voor info. En als je het nsps gesproken hebt en die zeggen dat hij met zijn stamboekpapieren mee mag doen met de hengstenkeuring, dan schrijf je heb toch gewoon in.
Succes! En heb je een foto van je hengstje?