Ons proefje was uiteindelijk wel geslaagd. Ik ging voor geen verlies en heb 167 punten gekregen. Alex luisterde voor zijn doen eens braaf en ging zelfs in stap poepen ipv stil te staan.
Je kan in de B toch geen verlies rijden? Fijn dat hij lekker reed!
Jorex
Geplaatst: 05-11-16 14:18
Nee klopt maar om dan onder die 150 punten te komen dan moet je het wel heel slecht doen. Even 2 foto's Door mijn vader gemaakt:
NathalietjeB
Geplaatst: 05-11-16 17:11
Fenna netjes gedaan voor je eerste proefje
Hier een pittig lesje gehad, was flink opletten vond t soms best lastig wat betreft het achenbach systeem. Wel hoop eigen puntjes om aan te werken
Lori
Geplaatst: 05-11-16 19:07
Ziet er goed uit hierboven! Ik verlang tot ik terug met de vierwieler kan rijden maar wil niet dat Finn zich kapot trekt op scherpere heuvels. Zou deels nog een slag kleinere willen maar dat wordt moeilijk zoeken.
Is er hier iemand die de gel schoftonderlegger van zilco heeft en foto's in gebruik ?
Gefeliciteerd met je punten! Jullie zien er mooi uit
Wat een leuke combi rijd je daar Nathalie. Mooie wagen. Wil ook zo graag een vierwieler Haha. Hoe bevalt je cavalettie?
Lijkt me een hele fijne deken hierboven!
Hier niks gedaan vandaag met paarden, regen en raar weer Twijfel Bibi weer te scheren, ze zit weer aardig dik in haar vacht. Heb haar tijd terug al keer geschoren. Geen idee hoeveel ik ga rijden deze winter.
Mooie deken voor switch. Mil heeft deze ook. Ik heb hem 2e hands gekocht. Was 3x gebruikt nu bij mij gaat hij nu het seizoen in.
Mil heeft nieuwe ijzers gekregen vandaag en art manicure. Ook hebben alle drie de kids gereden. En art was braaf eachann heeft geen vliegles gehad Connor ging ook top. En caithlynn heeft het licht rijden door echt zo leuk ben echt trots
Ayla
Geplaatst: 05-11-16 23:27
Goed gedaan Fenna In de B kun je idd geen verliespunten rijden, maar ik neem aan dat je in de hobbyklasse gestart bent zo voor de eerste keer?
Fijn dat het leuk en leerzaam was Nathalie
De Rhino staat Switch goed Patty! Ik vind Rhino dekens onwijs fijn, de halzen zijn alleen te kort voor Sjors helaas.
Fijn dat de pony's braaf waren en de kinderen geen vliegles gekregen hebben Emelyne
Patty14
Geplaatst: 05-11-16 23:37
Ayla schreef:
Goed gedaan Fenna In de B kun je idd geen verliespunten rijden, maar ik neem aan dat je in de hobbyklasse gestart bent zo voor de eerste keer?
Als je geen verlies kan rijden hoef je toch geen hobbyklasse te starten? Heb ik tenminste niet gedaan.
Ben trouwens benieuwd naar je frontriemen .
Leuk dat je kinderen zo fanatiek zijn Emelyne
Morgen toch nog een dagje naar Paard en Koets. Eigenlijk alleen maar voor de stands
Ik rij ook nog steeds hobby, ik vind het nog niet 'goed genoeg' gaan voor een startlicentie en soms zijn de punten goed, soms minder, en dan vind ik het ook weer zonde omdat het best duur is.
Misschien volgend jaar eens! Al heb ik er op deze manier tot nu toe ook voldoende lol in.
Deze staat in België te koop, helaas nog 1u30 van waar ik woon. Ideaal voor de hele kleintjes 83cm hoogte van de zitting, lamoen 1m20 op het kortste, rond de 80/100kg maar natuurlijk enkel voor recreatie. Kan hem helaas niet halen had anders wel interesse om af te bieden en te gebruiken in plaats van de tweewieler.
Mooi Nathalie! Achenbach is in het begin even lastig maar later is het zo automatisch. Ik gebruik het met enige regelmaat. Vooral als ik stukjes wil filmen eerlijk gezegd haha. Ga je met deze combi lessen? Mooi wagentje.
Jorex
Geplaatst: 06-11-16 09:25
Dit was inderdaad hobby klasse, want wij hobbelen nog niet goed genoeg voor een startpas. Maar dit was een leuk begin.
Mooie deken Patty
Mooi dat de les zo goed ging Nathalie.
Die wagen lijkt me heel zwaar rollen Door zand. Zitten verkeerde wielen onder wat dat betreft.
@Fanna, ik heb hier geen enkel pad met zand. Woon op een plek waar een stuk gras om over te rijden al een "cadeau" is bij wijze van. Over het harde zijn die banden geen probleem hier.
Kan'm niet ophalen dus valt daardoor wel af.
NathalietjeB
Geplaatst: 06-11-16 10:50
Nee ga met milk lessen bij hun, in december de volgende les Ik heb gister zoveel informatie gehad, ook voor mijn eigen sulky dat was echt fijn.
Ik moet vooral echt flink aan de bak met milk, en moet ook aan mijzelf werken want kwam mijzelf gister flink tegen tijdens de les. De 4 wieler reed super door de bak waar ik mee reed.
Patty wat valt die deken mooi op switch zeg.
Claudia veel plezier vandaag op paard en koets.
Fenna hier gaan we vanaf volgend jaar ook hobby klasse starten.
Zo wij zijn ook onderweg naar paard & koets. Mams moest eerst nog werken.
Oh ja Lori dat is hier ook zo. Vandaar de hoefschoenen al. Maar ik zou alleen tweespan daarvoor zetten in de maat die Alex heeft.
Bij mij kwam deze wedstrijd gewoon op mijn pad dus het was gewoon meer even ervaring opdoen en voornamelijk voor mezelf zodat ik mijn gup jorie ook kan begeleiden op wedstrijd ooit zonder dat ik zelf dichtklap van de zenuwen.
Ik heb nu een bak met paardensnoepjes, twee zwepen en twee halsters met bont. En dat laatste vind ik normaal nergens. De zwepen zijn een grote en een kleine. De grote voor onze vierwieler en het longeren, de kleine is 120 voor bij de sulky. Ik kan m nu net niet bij de schoft tikken en met de nieuwe hopelijk wel. Ik ben geen frontriemen tegengekomen nog trouwens. .