Fenna: ik denk dat je Alex een beetje overdonderd hebt. Je ment met je sulky natuurlijk heel anders dan met je boerenwagentje en het zijn heel wat indrukken als hij ineens mee moet met de trailer, een binnenbak in, er zijn andere paarden én hij moet ook nog eens dressuurmatig voor je werken. Geef hem wat tijd, maar blijf wel consequent. Daarnaast moet je jouw eigen tempo aan houden en niet proberen mee te komen met paarden, want dat gaat je niet lukken. Dan gaat Alex boven zijn tempo lopen en is de lol er voor hem gauw af. Mag je geen figuren rijden in jouw les, rijden jullie in een rijtje? Of ik nou privé- of groepsles heb, ik rijd altijd figuren

Mandy: geniet van je vakantie, klinkt heerlijk!
Lobke: welkom thuis, fijn dat je het leuk gehad hebt! Fijn dat je een goed plekje voor Udo hebt gevonden, het blijft natuurlijk lastig

Calice: Poow is een knapperd! Wat voor bitje heeft zij in tijdens het wandelen/rijden?
Rebecca: wat vervelend dat Macho ziek is..

Jessica: brave Timmy!
Ellen: fijn dat het mennen zo goed ging, leuke foto's!
Nathalie: je verkocht je sulky toch omdat je shows wou rijden en omdat je zoontje anders niet mee kon? Dacht ik te lezen op fb tenminste

Welkom Demi, Sara en Frida

Straks naar Paard en Koets, zin annnnnn.