we zijn niet op buitenrit geweest haha, we gingen foto's maken van snoepie en mij, en van de andere shetlanders en toen nog even gehobbeld op snoepie ze maakte vreugte sprongen net de paarden binnen gezet, en zometeen nog even fotograferen bij een vriendin haar pony, maar et word al erg donker..
ik heb me lang geleden afgemeld en belooft als ik het weer rustig kreeg weer terug te komen eindelijk is bijna het schooljaar afgelopen en er is heeeel veel gebeurt in de tussentijd dat ik hier niet was!
Van mij mag je er ook wel weer bij,Sanne. Als je nu weer wil proberen wat positiever te reageren/binnen te komen maar volgens mij lag dat de vorige keer ook aan de situatie.
we gaan een "fotoshoot" houden met onze poowns, en mn vaders camera van de ganzenveren die ik in de wei heb gevonden ga ik kettingen maken en dan gaan we in een soort van 'indianensfeer' op de foto bij zonsondergang
@Sanne: van mij mag je ook weer gezellig komen meekletsen hoor!
Ik ga morgen weer foto's maken van Goofy, want Lois gaat weer op hem rijden!!! Haha zo lief vind ik dat, en het gaat al steeds beter, ze leren allebei snel
Gaan jullie voorderest nog wat leuks doen morgen?
Ik ga nog naar de Makro, met sport afdeling dus ook paardrijspullen
Hebben ze bij de Makro paardenspullen?Oeh dan ga ik mams wel ff smeken Wij hebben toch zo'n pasje. Ik ga morgen springen met Angie. Heb vandaag weer WNles gehad,ging goed Met Vodje gereden,ging wat minder,we hadden wat ruzie
Mandyy
Geplaatst: 12-06-11 21:24
ponieszlover schreef:
Naar Max, misschien met een bokker naar concours en gourmetten.
Hahaha ja, verbaasde mij de eerste keer ook, maar ze hebben caps en laarzen en broeken enzo. Is wel grappig...
Hannemarie
Geplaatst: 12-06-11 21:28
FlorisSam schreef:
Hebben ze bij de Makro paardenspullen?Oeh dan ga ik mams wel ff smeken Wij hebben toch zo'n pasje. Ik ga morgen springen met Angie. Heb vandaag weer WNles gehad,ging goed Met Vodje gereden,ging wat minder,we hadden wat ruzie
Ja,Vodje was hengstig ofzo,liep met opzadelen al te kloten,toen heeft ze een tik gehad,toen vond ze zichzelf heel zielig. Daarna ging ze zeiken en de hele tijd keihard doorlopen,en dat mocht ze niet van mij,moest ze verplicht halthouden en doodstil blijven staan,toen was ze weer braaf
ponieszlover
Geplaatst: 12-06-11 21:30
Mandyy schreef:
ponieszlover schreef:
Naar Max, misschien met een bokker naar concours en gourmetten.