[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:05

StalNollie: Ik denk ook dat het een kwestie van wennen zal zijn. Het is ook absoluut niet zo dat hij gemeen is, maar hij heeft een ietwat dominant karakter waardoor hij graag de grenzen opzoekt. Daarnaast staat het woord “voorzichtig” ook niet echt in zijn woordenboek. :+

Heb jij ervaring met het onder het zadel beleren van een kleine pony? Ik vraag me namelijk af hoe je zoiets het beste aan kunt pakken.

Claudia: Nu de grond weer ontdooit is kun je mooi dat soort dingen weer gaan doen. Veel plezier straks!

StalNollie

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:08

Vooral op zoek gaan naar een kleine durvende ruiter. En verder hetzelfde als andere ponys beleer ik ze.dus longeren /zadeltje /gewicht/ lange lijnen voor stuurwerk etc

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:09

Mooie omgeving de Utrechtse Heuvelrug. Heb ik zelf ook gewoond en veel gereden met de paarden vroeger! En soms nog weleens met mn vriendin haar paarden :P

Verbaas me erover dat Bibi nog kan omrollen. _O-

Afbeelding

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:24

Welkom herfstwiind! Waar woon je precies als ik vragen mag? Ik woon zelf in wijk dichtbij dus!

Linda heel veel sterkte zeg, wat vervelend dat jullie niet samen verder kunnen Y;(

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:43

Welkom herfstwind!! :)

Bah Linda.. sterkte :(:)

Hier een blote billen foto van Don, ze ziet er goed uit. Nog een beetje te dik.. ze staat wel erg nadelig.
Afbeelding

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:13

Zo lijkt ze in een x wel erg overbouwt haha :') ik vind don er wel echt een heel stuk beter uit zien hoor Jen! :j

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:55

Welkom Herfstwind!

Vandaag eindelijk weer fatsoenlijk weer! Vanmiddag dan... helaas moest ik werken.

Sterkte Linda, met de grote verandering :\

Donja is knap hoor!

En Bibi is inderdaad errug rond :’)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 18:24

Herstwind: Leuk als je een ruitertje zoekt en kunt vinden! :j

Claudia: dapper hoor in die kou een stuk wandelen..

Zamora: haha dikke Bibi <3 Lief zo een harig buikje!

Jenny: Vind het wel meevallen hoor! Ze staat inderdaad niet zo gunstig, maar ze ziet er goed uit :)

Vandaag iets nieuws geprobeerd met Pepper en zucht, hij snapt ook alles meteen. Zo is er voor mij toch geen lol meer aan :D
Hij wilde er ook niet meer af haha, toen ik de cirkel uit liep om iets te pakken, ging hij er zelf telkens weer op. Was geslaagd dus. :)
Afbeelding
Afbeelding

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:01

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:11

Mandy wat een leuke foto van Mac en Max! Zo'n enorm verschil tussen beide haha!

Linda jeetje wat erg na zo'n lange tijd samen te zijn geweest :(:) Lijkt me enorm moeilijk..

Welkom Herfstwind/Anna, gezellig dat je mee komt kletsen!

Zamora, haha 't is net een skippybal :)

Knappe Donja! Ze ziet er inderdaad goed uit.

En ook knappe Pepper! Hij kijkt zo lief op de foto's. Slim kereltje.

Linsey ik zal straks eventjes je topic bekijken, het was inderdaad heerlijk weer vergeleken met al die kou van afgelopen week.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:32

Sterkte Linda
Welkom herfstwind
Pepper zo knap op het blok!
Groot hoofd heeft Don!
Ik ga zo eens naar Toliene kijken.

Faya heeft lekker gereden en caya heeft een nieuw hoofdstel. Alleen frontriem was te klein. Dus nog wel oude frontriem.
Afbeelding
Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:48

Leuk op dat blok frummels! Wil dat met misty ook eens proberen

Knappe caya en faya <3

Niet gesprongen vanmiddag. Paarden stonden in de bak
Dus nog maar een stukje wezen wandelen.
En gelukkig word ze ook steeds meer vriendjes met de kudde. Sinds hey veulen weg is gisteren is ze dikke maatjes met de haf *D
Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:14

StalNollie: Ik denk dat het vinden van een kleine, durvende ruiter nog het lastigste gaat zijn. De komende tijd ga ik hem eerst maar eens het lange lijnen aanleren, dat is voor zowel het mennen als het beleren onder het zadel erg belangrijk.

Zamora: Zo'n lekkere bolle buik komt mij ook heel erg bekend voor. :')

Lillian: Ik kom uit [woonplaats], dus dan wonen we zeker bij elkaar in de buurt. :)

Kiekeboefje: Ik weet niet hoe Donja eruit zag, maar ik vind haar er goed uitzien hoor.

Frummels: Pepper heb ik al eens voorbij zien komen in een ander topic en ik vind hem toch echt zo leuk! Hij heeft een erg leuke uitstraling. Knap dat hij het blok zo snel door had!

Linsey: Het was vandaag inderdaad heerlijk weer voor een training. Ik zal zo even in je topic gaan kijken.

Patricia: Wat een leuk hoofdstel met dat roze, is die van de nieuwe collectie van Harry's Horse? Wat leuk dat je een ruitertje voor Faya hebt, ze zien er erg leuk uit samen!

Claudia: Jammer dat je niet hebt kunnen vrijspringen, maar een lekkere wandeling is ook niet verkeerd. Leuk gezicht zo met die Haflinger!

Bedankt allemaal voor het warme welkom. :)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 29-04-19 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats geanonimiseerd.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:43

Lastig Lori zeker omdat je gelijk op 70 km weg zit.

Herfstwind; welkom! Heb je foto's van je kanjers?

Linda; wat heftig! Woonden jullie ook samen e.d.? Sterkte! :(:)

Claudia; hoe is het met je winterbanden? :D

Zamora hahaha lekker buikje!

Kiekeboefje; behalve dat ze misschien niet voordelig staat is de foto uit de verkeerde hoek genomen :-) haha. Volgens mij ziet ze er goed uit.

Frum: Pep wil graag meer uitdaging haha. Dit is voor watjes haha. Lekker ventje <3

Linsey; ga zo naar je foto's kijken

Caya echt meisjes hoofdstel gekregen.

Morgen kan ik na de vorst gelukkig weer verder met Alf zijn opbouw schema. Laatste week alweer, volgende week dinsdag terug voor controle. Helaas bijna 2 weken niets kunnen doen van de 6. Eerst dat gedoe met vernageling en nu de vorst. Maarja, daar is niets aan te doen......

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:48

IngridM schreef:
Claudia; hoe is het met je winterbanden? :D

Ik heb er allseasons onder momenteel! _O-

Maar nee met deze temperaturen gaat het prima! Vanmiddag gewoon zonder handschoenen kunnen wandelen *\o/*
Hier was het +7 graden. Echt een enorm verschil vergeleken met gisteren vond het bijna warm vandaag {:}

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:49

Hahaha :D :D

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:05

Ingrid: Het plan is er om morgen even wat nieuwe foto's te gaan maken, dus zal ze dan zeker even hier laten zien. Fijn dat je vanaf morgen weer verder kunt met het opbouwschema.

Ik vond het vanmiddag echt heerlijk weer om te wandelen inderdaad, laat de lente maar komen! :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 22:16

Hallo, ik ben een tijdje erg druk geweest met studeren, verbouwen, huisje, boompje en beestje. :+
Met de kou van afgelopen weken ook vrij weinig gedaan met de pony. Die mocht zelfstandig koukleumen en ik gaf snel een schone stal en eten en vloog weer naar binnen.

Mag ik vanaf nu weer braaf mee kletsen? :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 02:00

Anna wat leuk! waar staat je pony? ik heb een hele tijd van van der Geer gereden op de boerenbuurt naast de boterbloem :)

Balou oliebol happends :) of eigenlijk wel leuke dingen! verbouwen? grote verbouwing of klein onderhoud?

ahh wat leuk zo'n bijrijdmeisje patries!

leuk pepper op het blok *D hij vond zichzelf zeker erg macho? <<)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:01

Iemand interesse in Equine Fusion All Terrain hoefschoenen? Maatje 8.
Zie mijn advertenties

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:06

Lillian: Ja Pep vond zichzelf een hele kerel op dat ding :')

Balou: Welkom terug!

Ik vond het weer gisteren ook heerlijk! Lekker in het zonnetje gezeten nog op stal.

Ingrid: Gelukkig kunnen jullie lekker verder met opbouwen *\o/* Was die kou in alle opzichten meer dan zat, maar voor jullie helemaal vervelend natuurlijk..
En inderdaad, op dat blok staan is voor watjes vindt Pep. Dus op naar de volgende trucendoos, haha.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:06

Grote verbouwing! Zo een waarbij je het stof in je slaapkamer tegen komt. :')

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:49

Nu blijft het weer beter ingrid. Kan je weer fijner opbouwen.
Balou gezellig dat je er weer bent.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:06

Sterkte Linda :(:)

@Zamora haha die buik _O-

@Frummels wat goed van Pepper. Jorie staat op rust nu. Maar hij vindt de horse agility erg leuk om te doen, dus we moeten maar eens wat spullen gaan aanschaffen.

@Ingrid volgens mij is dat Alex zijn maat. Ik zal straks op de laptop even je advertentie bekijken. Zijn schoenen slijten super hard vanwege het geschraap op de trailer, dus dan is een tweede paar altijd handig en derde paar ook. Achter heeft ie small, maar schrapen doen ze toch met de voorhoeven.

@Patricia wat een knapperds zeg! <3

En er zijn meer foto's van de indoor dag. Heb nu al twee foto's aan de hand waar met lange lijnen en rechtrichten Alex met megageconcentreerde oortjes op staat. En ik ben zelf ook geconcentreerd.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:21

Vreselijk al dat stof overal bah. Maar ja als resultaat maar mooi is he:-)

Is goed Fennadev laat maar weten.

Ja ik baal eigenlijk ben erg dat we 2 vd 6 weken niet hebben kunnen trainen, geeft nu waarschijnlijk geen goed beeld. Maar ja, dat is overmacht....
Ik heb heel veel vragen voor hem vooral over die botcyste en ik ga ervan uit dat de pezen nu gewoon weer goed zijn. Blijft natuurlijk zwakke plek maar ja het wordt hoog tijd dat hij weer een beetje pony mag zijn!!! Arm ventje heeft zo'n stom half jaar gehad......