ja, zal even maken [: wacht heb er wel 1tje weet niet of je ze daar goed op kan zien zal even zoeken
Hannemarie
Geplaatst: 10-06-11 22:01
^^ my new shoes'
dat bovenste zwarte is mn broek, dan zit er soort van bont iets wat je helemaal naar beneden kan doen, maar ook een stuk omhoog en dan verder is het heel zacht suede [: en achteraan heb je nog veterdingetjes met van die indianenpluimpjes aan de onderkant ;p
ladylisa
Geplaatst: 10-06-11 22:14
leuke schoenen
ze zeggen dat et zaterdag middag mooi word, en zondag ook, aleen za ochtend kans op regen
Hooi! Ik ga ook gelijk weer,ga zo slapen,want moet morgen weer werken. Vanavond met Vodje rain-train gedaan (klinkt zo leuk,eigenlijk was het gewoon rijden in de regen ) Morgenvroeg werken,dan folders, morgenmiddag staat er met Angie springen op de planning,Vodje heeft dan haar ATV dagje
Hoi! Ik ga straks naar de hyporama omdat ik ECHT niet weet wat ik voor [naam] moet kopen' Daarna gaan we nog naar 2 sportwinkels want dat wil mijn vader graag. [***] is trouwens weg nu, die is naar de RoPaRun want daar doet ze aan mee. Vanmiddag misschien even in mn eentje naar [naam] (Jawel ik ga het proberen...) En heel misschien langs stal, daar zijn de dressuurdagen en [naam] moet daar helpen.
ladylisa
Geplaatst: 11-06-11 10:47
hoi
ik ben net wakker, ga vanmiddag met de eigenaar van kunga naar stal toe, ze heeft een verassing.. wat zou dat zijn hahah, moet me rijkleren aan doen,
Heey! Mocht al lekker vroeg weg Leuk Danique,Lisa en Hanne! Mandy: hier schijnt de zon nog.wolken worden wel wat donkerder,tegen de namiddag komt er wrs regen. Ik ga zo folders doen,dan fiets ik even door naar de ruitersport(kogelsbeschermers+miss. leren halster voor Angie halen) Vanmiddag ga ik met Angie springpacourtje doen
hoihoi heb mn zadel binnen hij is zooo facking klein Lois kiept bijna naar voren als ze erin zit dus ik ga m weer terug doen en ruilen voor een 12" [: zometeen een wandeling maken met D&M en Lies dus ik ga gelijk weer
ladylisa
Geplaatst: 11-06-11 17:38
ben ik weer, was een super middag ! nu lekker uiteten met fam ! doeidoei
eerst bij Dawn en Misty, zadeltje gepast (te klein wat ik dus al dacht) en misty behandeld toen naar meisjes met hun 3 verzorgpaardjes + veulens toen begon het te onweren, dus als een gek naar de manege paardjes van Linda binnengehaald toen weer naar de meisjes met hun verzorgpaardjes + veulens en net nog even bij Dawn & Misty langs geweest, want Lies' haar opa heeft de wei "onkruidvrij" gemaakt [:
WAUW! ik heb zulke mooie momenten vast kunnen leggen vandaag, zometeen een topicje! & toen we aan kwamen was meneertje wéér ontsnapt. trouwens dat heb ik hier nog niet verteld maar blacky ontsnapt echt elke dag. we hebben nu dubbeldraad & vanavond komt er nog een soort van schot ofzo. maar goed, hij lag dus gewoon lekker te slapen in het grasveld. maar het minder fijne is dat hij zo naar de grote weg kan als hij wil ...
Blacky
Geplaatst: 11-06-11 18:04
Hannemarie schreef:
hoihoi heb mn zadel binnen hij is zooo facking klein Lois kiept bijna naar voren als ze erin zit dus ik ga m weer terug doen en ruilen voor een 12" [: zometeen een wandeling maken met D&M en Lies dus ik ga gelijk weer
Jammer van het zadel zeg! kun je nog langer wachten ..