[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:13

Fijn dat longeren goed ging.heb je al weer gereden?

Ja Yaja mag gelijk mee. En ook naar Maren Kessel in maart . Maar heb geen verwachting hoor om wat te winnen. Misschien wel een winstpuntje.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 16:40

Lori: Ja kan geen kwaad hoor, een beetje van die enorme vacht weg. :=
Kan niet wachten om te scheren, haha.
Vervelend voor je dat het zo nat is..

Patricia: Dat is ook zo hoor. Al zou het alleen maar minder regenen dan zou ik al wat gemotiveerder zijn denk ik. Leuk dat je met Yaja meedoet! Succes alvast.

Linsey: Fijn dat het meeviel met longeren! Dat is vast een geruststelling.

--

Ik ben over een uurtje klaar met werken en dan rij ik weer even langs Pepper. Met dit smerige weer gaan we niks doen, maar even poetsen is wel fijn. En kan ook geen kwaad. :+ Dit zijn de momenten waarop ik het jammer vind dat hij "wit" is, haha.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:49

Linsey: goed om te horen :)

Kym: misschien toch je binnenbak abonnementje aanzetten voor deze natte periode? :D

Hier heerlijk 10 km buiten gereden met een stalgenoot en haar paard. Zowaar fijn in de zon kunnen rijden haha. De mannen hadden flink de pas er in samen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 17:53

Haha, ja daar zat ik serieus wel over na te denken! :D
Fijn dat je lekker hebt kunnen rijden samen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 18:51

Ik droom bij dit weer vooral van een schuur :').

@Susanne, Fijn dat je toch nog hebt kunnen rijden even.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 19:15

Linsey, fijn dat je even hebt kunnen longeren!

Susanne lekker gereden, knap in de zon! Hier de hele dag regen gehad..

Yaja gaat meteen voor het 'grote' werk <<)

Frummels, witte Pepper haha. Ik hoef echt nooit meer een witte :')

Ik heb gisteren een rondje met tweespan Fleurtje en Sem gereden. Lekker buitenritje uitwaaien, zelfs klein zonnetje gehad.
Heerlijk genoten <3

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 21:29

Ook een lekker zonnig ritje dus! Leuk spannetje samen :)

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 21:41

Knolselder: Gaat hij uiteindelijk ook voor de wagen? Vind hem enorm knap <3

Susanne: Zoals Brave dus, die gaat zo gemakkelijk over zijn grenzen heen puur om mij te pleasen..niet altijd handig. Babby gaat straks zeker voor de wagen, hopelijk gaat hij evengoed lopen voor de wagen als hij nu doet. Ik ga hem zelf beleren maar knijp heb wel een beetje met de gedachten dat ik steeds op m'n hoede gaat moeten zijn, terwijl ik met Brave echt van de omgeving kan genieten. :=

Frummels: De uren maken het inderdaad niet gemakkelijk, helaas. Zou de optie binnenbak je motivatie om iets te doen met hem misschien kunnen aanwakkeren?

Patricia_86: Ik had al iets van verstaan dat je Yaja teruggekocht hebt, is het de bedoeling dat ze nu gaat blijven? Is het haar eerste wedstrijdervaring (met jou) of dat niet?

Vandaag is de zadelpasser gekomen en we hebben eindelijk een zadel kunnen vinden, alleen wel over mijn eigen max. budget gegaan maar hé: blije poown is blij baasje.Komende dinsdag komt de tandarts terug voor alle poowns, hopelijk is er niet veel werk aan :P

Brave stond vandaag wel enorm te trillen ondanks hij ongeschoren (enkel hoofd en hals geschoren) is en al een deken van 500gr op had, heb hem dus een deken extra opgedaan. Nu weet ik weer waarom ik hem niet meer volledig wil scheren: teveel gedoe met zo'n koukleum haha.

Deze week wel enkele foto's genomen van mijn babby:

Afbeelding

Afbeelding

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 21:48

Wauw wat een knappe pony <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 22:06

Knappe valk baby. Hij sjouwt echt gaaf hè <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 22:11

Wat een stoere valk! :~

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 22:19

Wat een gave baby is dat zeg!
Yaja is niet van mij maar van een vriendin.is onze eerste wedstrijd samen. Vroeger heeft ze weleens hobby klasse gedaan. 1e officiële wedstrijd is dit.
Frummels zou inderdaad een binnenbak abonnement nemen.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 22:27

Oh zo, dacht dat ze van jou was hihi

Babby is inmiddels niet meer zo baby en weet inmiddels al goed genoeg dat hij hengst is en wat hij er zou mee moeten doen, maar toch blijven we hem babby noemen. Weet alleen niet wat ik zou moeten zeggen als hij voor de wagen zou staan haha

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 23:13

Knappe baby zeg Jolynne <3

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 23:39

Hij is mooi aan het uitgroeien Jolyne!
Wordt mooi straks voor de kar.
Fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden.

Olaf voor de kar. Ik heb er al aan gedacht hem voor de lol te beleren. Alleen echt serieus zal het nooit worden met zijn 75cm _O-

Zijn er hier mensen die mennen met zo een kleintje?

CINDY39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 01:41

Jolynne : wat een prachtige pony <3

Knolselder: ik ben ook wel erg benieuwd hoe klein de kleintjes zijn die voor de wagen lopen :o

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 08:36

CINDY39 schreef:
Jolynne : wat een prachtige pony <3

Knolselder: ik ben ook wel erg benieuwd hoe klein de kleintjes zijn die voor de wagen lopen :o

Ik heb een mini shetje gehad van 80 cm die in zijn eentje voor een kleine marathon wagen stond maar ik was toen ook maar een jaar of 12 tot een jaar of 15 . Daarna heeft mijn oma hem helaas moeten verkopen. Nu is mijn eigen shetje iets groter dan 1 meter.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 09:13

Max is ongeveer 84 cm en deed het prima voor HCA.

Oude foto:
Afbeelding

Gisteren ben ik bij Macgic op bezoek geweest. <3 Was al lang geleden.
Daarna met Max gewandeld.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:27

Mijn allereerste pony’tje was 86 cm en die had ik ook voor de wagen. Persoonlijk hou ik zelf meer van de wat grotere pony’s (vanaf een meter) voor de wagen. Dan heb je vaak net wat meer power. Maar het kan zeker wel hoor :j

Mandy: echt superleuk dat je weer bent wezen kijken bij hem! Het kon/mocht een tijdje niet toch? Geniet hij van zijn pensioen? :D

Iedereen genoten van Valentijn gister? Ik heb er niet zo veel mee maar mijn vriend had heel lief een gaaf restaurant besproken als verrassing dus dat was wel heel leuk <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:40

Het was er inderdaad al een hele tijd niet van gekomen. Hij zag er heel blij uit! <3

Wat lief van je vriend! <3
Wij hebben er allebei niets mee en mn vriend moest werken van 8:30 uur tot 21:00 uur.
Woensdag hebben we 1,5 jaar iets en gaan we eten bij onze favoriete pizzeria. :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:41

Kymberley: vervelend dat je zo gestresst bent en dat je weinig motivatie hebt om wat met Pepper te doen :(:) Doelen stellen kan inderdaad helpen of juist niet te streng voor jezelf zijn en lekker doen wat je leuk vind. Pepper is inderdaad nog jong zat en van wat meer vrije tijd zal hij niet slechter worden.

Lastige situatie met je werk Linsey, als het financieel mogelijk is en je ziet het zitten zou ik zeker doorstuderen. Je bent nog jong en werken kun je inderdaad je hele leven nog. Fijn dat het wat beter gaat met Toliene :)

Jolynne: knappe baby! Heet 'ie echt babby of noem je 'm gewoon zo? :P

Knolselder: ik heb voor Sjors altijd gemend met een pony van 80/85cm, opzich ging dat prima maar ik ben zelf 1.75 dus ik heb daarnaast bewust voor een pony boven de meter gekozen. Ik ga er natuurlijk niet meer op zitten maar ik vind het plaatje als hij voor de sulky staat mooier en daarnaast hoef ik niet zo ver te bukken :+

Lief van JJ Susanne! Wij hebben niets gedaan met valentijnsdag aangezien ik moest werken gisteravond.

Leuk dat je gisteren weer naar Macgic bent geweest Mandy! Fijn dat hij er blij uit zag.

De storm viel hier ook heel erg mee! Het waaide flink maar verder geen last van gehad. Dankzij de gevallen takken/bomen heeft Sjors weer een extra reden om dom te doen in het bos, mafketel. Maar op dit snoetje kan ik meestal niet lang boos blijven <3

Afbeelding

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:45

Oeh wist niet dat Olaf zo klein was :+

Ayla: Ik noem hem al vanaf dag 1 babby maar eigenlijk noemt hij Madrileno. We mochten van de fokker zijn naam zelf kiezen, maar ik heb niet gedacht aan dat ik eigenlijk niet zo makkelijk een roepnaam ervoor kon kiezen haha.

Knappe Sjors! <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:13

@Jolynne, Voor die mag je wel eens een fotograaf vragen in zijn zomerpak. Hopelijk is het straks voor de wagen een fijne pony. Hij werd 2 toch? Hij zal nog eindigen op Hero zijn maat van in de tijd. :')

Hier is Finn ook zo trouwens die moet je ook verplicht laten stappen en dergelijke of die zou blijven gaan.

Ik heb ook liefst pony's van boven de 94/95cm voor de wagen maar kleiner kan wel natuurlijk, Lucky is er 78cm en zou voor een 16" HCA ook moeten kunnen of dat ooit gaat gebeuren is wat anders.

@Aya, Mooi hoofdje heeft Sjors!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:27

Ayla wat een lieve foto!
Oh vraagje: is Arnhem leuk shoppen?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:07

Lieve foto van Sjors. En ik herken het dom doen in het bos met takken en omgewaaide bomen maar al te goed. Wij vlogen daarnet ook alle kanten op >;)