Patty14 schreef:Hele fijne vakantie Mandy. Misschien domme vraag maar hoe is het weer daar?
Super warm, weinig wind door de nasleep van orkaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En een heel mooi hoofdstel ook!

. 

Heb je toevallig nog staldekens/onderdeken te koop?
en ik vrees het ergste.. morgen komt de arts die haar geopereerd heeft terug van vakantie en het zal er op of eronder zijn vrees ik.
Heb me ergens halverwege in het topic al voorgesteld, maar i.v.m. drukke periode niet meer kunnen reageren, wel altijd meegelezen
.
. Ze loopt nu een goede 2 maanden onder het zadel, kent de basis nu goed genoeg en word nu dus iets meer opgepakt en ik hoop dan ook dat ze volgend jaar samen met haar bijrijdertje eens een klein proefje zou kunnen doen.
, heb haar pas sinds dat ze 4,5 is en daarvoor lekker opgegroeid in de kudde bij de fokker).

. Zoals op de eerste foto te zien is, heeft ze een aardig buikje. Ze loopt momenteel 2 keer onder het zadel, 1 à 2 keer voor de kar en 1 keer longeren. De rest heeft ze vrij. Alles word nog langzaamaan opgebouwd, maar ze krijgt dus wel lekker wat beweging. Echter valt ze maar niet af...
(Ze hadden alleen wel een plakkerige zweetpony op de foto
)