ben weer terug van de manege het ging echt heel goed [: morgen gaan we foto'smaken en dan schrijven we op haar memobord in haar kist : WELKOM THUIS BAASJE, met een hoofd en "ren"/sta foto van allebei
Jitske; het is waarschijnlijk een bacterie, lies heeft jodium en zalf gekregen ze moet het smiddags goed spoelen met jodium, en als het dan droog is 's avonds moet de zalf erop dat moet ze 5 dagen doen, en het moet dan minder worden als het niet minder word is het heel misschien een schurfmijt/meit (?) de zalf is tegen de jeuk (zodat ze er niet mee gaat schuren) en het is gelijk antibiotica [:
ik word trouwens in de klas nogsteeds een beetje getreiterd met die filmpjes. Ik had vanmiddag de neiging om voor de klas te gaan staan en te zeggen. 'Ja ik heb die filmpjes op het internet gezet. Dus?! Wat willen jullie hier aan doen. Jullie pesten me en dat is laf en ik ben er echt klaar mee.' oid. niet gedurft natuurlijk.
Nee. ik heb ze verwijdert omdat ik niet wil dat het de hele school doorgaat.
@jitske. Nee, het gaat er niet om of ik kan zingn of niet. Maar ik lach hun ook niet uit als ze gaan voetballen. Dit vind ik leuk om te doen en daar pesten ze me mee. Ik heb nu ook steeds als er iemand ineens begint te lachen en 'omg' roept ofzo, denk ik dat het over mij gaat..
mn pa belt me net kunnen we de hengst niet nu weg brengen? want we wouden het morgen doen, maar dan kan het niet dus ws gaan wij zo nog Luca naar huis brengen
ik ga even kijken in het topic Danique en wat dom dat ze je nog steeds pesten over die filmpjes lekker niks van aantrekken meid! want je weet zelf wel beter!!