Willem besloot spontaan een fjordenkapseltje te nemen  

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Het voelt zo enorm poedersuiker, ik heb nu ook al sinds vrijdag, dat ik het uitstel om Toliene weer voor de wagen te zetten. Bang dat ik het geluid wat door merg en been gaat weer te horen, bang om haar dan definitief met pensioen te moeten doen. Maargoed aankomende week gaan we het toch maar weer proberen.  

Je weet dat ze een keer met ‘pensioen’ gaan, maar dit is wel heel onverwachts zo. 

Susanne schreef:Ik vond het bij ons thuis ook wel meevallen. Mijn vriend had het niet eens druk met stormschade bij de brandweer.
Maar toen ik even op het strand ging kijken moest ik m’n mening wel bijschroeven

Sommige voelen stress inderdaad heel goed aan. Gaat het nu weer beter met je?                                                         
                                                         Knolselder schreef:He leuk Cindy! Ik fok minipaardjes. Welke hengst heb je gekocht? Laat eens wat zien

van nsps hengstjes ken ik nog niet veel. 
  wat zijn je plannen met Nozem?